='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 20 stycznia 2014

**Born Pretty Store - czyli ćwieki na paznokciach **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio na wielu stronach widziałam ozdobę na paznokciach, jaką były ćwieki. Naprawdę spodobał mi się ten akcent. Moje są dość duże, więc zbyt wielu nie użyłam. A otrzymałam je od sklepu Born Pretty Store , w ramach współpracy. Zapraszam ! 


A oto ćwieki, których użyłam, możecie je zakupić w sklepie internetowym bornprettystore.com. A dokładnie pod tym linkiem: bornprettystore.com. W zakładce " nail art " znajdziecie więcej takich modnych ozdób.


Informacje ogólne:
  • nazwa:  Srebrne ćwieki "1 bag 5mm Silver Square Stud Rhinestone Acrylic UV Gel Nail Art Decoration"
  • ilość ćwieków w opakowaniu: ok. 50;
  • kształt:  kwadraty;
  • kolor: wszystkie srebrne
  • rozmiar: 5 mm;
  • dostępność: w sklepie bornprettystore.com, TUTAJ  ;
  • cena: ok. 4 $





Jak je nałożyć??
Na wyschnięty lakier nakładam sondą kropelkę lakieru bezbarwnego ( ja używam utwardzacza S. Vite ), następnie pesetą biorę ćwiek i nakładam na nią. Po zrobieniu wszystkich ćwieków, całe paznokcie maluję lakierem bezbarwnym.


Lakiery użyte do tego manicure:




A tak prezentują się gotowe paznokcie:


Moja opinia o ćwiekach: 
Moim zdaniem taki dodatek na paznokciach prezentuje się świetnie, na pewno jest idealny na imprezy i do bardziej odważnych stylizacji. Minusem jest wielkość ćwieków, są płaskie i przy mojej dość okrągłej płytce paznokcia są zbyt proste i końce odstają. Wpadłam na pomysł, żeby je trochę powyginać, więc lepiej pasują. Taki efekt utrzyma się góra 1 dzień, potem ćwieki zaczynają schodzić, tak więc polecam to mani na jakieś wyjścia jednodniowe, imprezy.



Jeśli jesteście zainteresowane produktami tej firmy to mam dla Was kod rabatowy -10 % : CNBQ10



Miałyście już te ćwieki?? Co o nich myślicie?

Pozdrawiam
M.

20 komentarzy:

  1. Prezentują się świetnie, ale u mnie też by się nie sprawdziły ze względu na wielkość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem te ćwieki są ciutkę za duże, jakoś wydaje mi się że mniejsze wyglądały by fajniej :)
    śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten cudowny piasek Lovely Snow Dust. czarnych i ciemnych lakierów nie lubię za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne mani! Świetnie dobrana kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, przyznam że pierwszy raz widzę ćwieki na paznokciach. Wygląda u Ciebie bombowo. W sam raz na karnawał :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super! :) W przypływie kasy planuję kupić kilka tego typu ozdóbek, brakuje mi ich xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt. Miałam kiedyś ćwieki ale bardzo szybko odpadły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ćwieki są pokaźnych rozmiarów, ale raczej bym się na nie nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe, chociaż mniejsze na pewno były by lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. This looks amazing, great nail design!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pazurki,podobaja mi się ćwieki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ćwieki pięknie wyglądają ale tak jak piszesz ze wzgl na ich rozmiar nadają się na jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe, znowu coś innego! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.