='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 6 grudnia 2013

Wibo Express Growth & Bell Glam Night !

Cześć dziewczyny !!!

Niedawno pisałam Wam na temat rzeczy, które zakupiłam na promocji w sklepie Rossmann. Wśród nich znalazł się lakier do paznokci z Wibo. Myślę, że to bardzo ciekawy i głęboki kolor, który może się Wam spodobać na obecną porę roku :) Myślę, że zarówno lakier Bell, jak i Wibo, świetnie nadadzą się na Sylwestra!










Zacznę od lakieru Wibo:


Informacje ogólne:
  • firma: Wibo
  • nazwa: Wibo Express Growth nr 169
  • pojemność: 8,5 ml
  • cena: ok. 6 zł
  • dostępność: np. Rossmann




Moja opinia na temat obu lakierów:
Lakiery są wytrzymałe, nie odpryskują, lecz ścierają się delikatnie po jakimś czasie. Lakieru z Wibo musiałam nakładać 3 warstwy, bo nie do końca zakrywał płytkę. Mimo drobinek, oba lakiery, łatwo się zmywają. Polecam !


Informacje ogólne:
  • firma: Bell
  • nazwa: Glam night Sparkle, nr 02
  • masa: 10 g
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność: szafy Bell





A pierścionek, który widzicie na zdjęciach , otrzymałam na spotkaniu blogerek :) To bardzo ciekawy i zabawny pierścionek, który świetnie łączy się z takim mani !















Jak widzicie lakier ten jest na tyle ciekawy, że w różnym oświetleniu ma  inny kolor, więc trudno mi go określić :)



Polecam Wam ten lakier, mam nadzieję, że kogoś "natchnęłam" do zakupu, bo warto :)

Co sądzicie o takim połączeniu ?? Miałyście już te lakiery ?

Pozdrawiam
M.

37 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentuje:)
    Ten z wibo czeka aż go wreszcie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ciekawie ;) świetne jest to, że "zmienia" kolor w zależności od oświetlenia ;) Muszę się mu bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest fiolet, raz bordo, raz miedź, ma tyle drobinek w sobie, że trudno jest go określić :P :)

      Usuń
  3. Ten lakier z Bell jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie to wygląda i ten pierścionek, cudak ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery z Wibo! :) A ta nowa kolekcja jest naprawdę urzekająca. Zrobiłaś piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten lakier z Wibo! Masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny i ładnie komponuje się z pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie porządne zdjęcia! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego wibo, jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest serio ten saam lakier ? ;o fiolet mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie, idealne na imprezę

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tych lakierów ale jestem zauroczona nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakie genialne lakiery. Zazdroszczę! ♥ Hm, mam do Ciebie małą prośbę, ale o wielkim dla mnie znaczeniu. Mogłabyś kliknąć w któryś z linków pod ubraniami u mnie na blogu? :) -->http://nookadrie.blogspot.com/2013/12/must-have-clothes-from-sheinside.html

    z góry dziękuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię tego lakieru Wibo, ale Bell bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love those purple nails <3
    Have you seen my MAC Cosmetics Haul?
    Check it out at - www.lovefromsimmie.com

    Stay beautiful xxxx

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny brokat :) Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny efekt ! Kocham brokatowe i metaliczne lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie ci to wyszło! Masz talent!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny mani i świetne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. połączenie super :) najbardziej mi się podoba sparkle! jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada fajnie z takimi zlotymi drobinkami. ale ja bym na wszystkie polozyla ten lakier z belle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolorek, ogólnie lubię takie kameleony ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. love the pictures so much! its so hd wow x

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.