='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 23 grudnia 2013

TAG: Kocham zimę !

Cześć dziewczyny!!!

Wczoraj Natalia z bloga: natalia-lily.blogspot.com (czyt. moja siostra) nominowała mnie do tagu Kocham zimę. Już teraz chcę odpowiedzieć na ten świetny tag. Tak naprawdę to nie jestem wielką miłośniczką tej pory roku, ma swoje minusy, ale jest też wiele rzeczy, które kocham w zimie. Zapraszam do czytania !





1. Ulubiony produkt do ust zimą.

Zimą bardzo ważne w pielęgnacji moich ust jest nawilżenie. Moje usta lubią być przesuszone, co czasami daje niezbyt ciekawy efekt. Wybieram więc pomadki , które nie spotęgują widoku tych skórek, a dodatkowo je nawilżą. Jeśli są duże mrozy, to stawiam na balsami do ust, czy mokre błyszczyki, takie jak Lovely, Sleek. A gdy pogoda jest lepsza, używam szminek: Bell, Golden Rose , czy Eveline. Kolory już są zależne od stroju i okazji.






2. Ulubiony lakier do paznokci zimą:

Z lakierami też jest różnie. Wybieram przeważnie ciemne kolory, miedziane, bordowe, fioletowe. Moim ulubieńcem jest jednak lakier zimowy Lovely :) 



3. Ulubiona świeca zimą.

Świec zapachowych wiele nie posiadam. Zawsze zapomnę zapalić. Nie czuję też potrzeby kupowania drogich świec typu YC. Myślę, że przeżyję nie posiadając takowych :) Mam za to kilka świec ozdobnych, a na zdjęciu pokazuję Wam taką jedną ze świątecznym wzorkiem .



4. Ulubione perfumy/zapach zimą.

Zimą lubię bardziej wyraziste zapachy. Nie lubię zapachów słodkich, typu wanilia, wolę bardziej cytrusowe, kwiatowe lub takie 'pieprzne' ;) ( na zdj. to zapachy z Avonu i Playboy )




5. Ulubiony napój zimą.

Tutaj wiadome jest to, że napój musi być ciepły, niemalże gorący ! Czasami lubię wypić zwykłą herbatę z cytryną , czy kakao. Kawę piję niezbyt często, wolę tutaj herbatę czerwoną i zieloną . 


6. Ulubiony dodatek zimą.

Najważniejsze jest dobre , ciepłe ubranie.  Nie lubię nosić czapek, ale czasami trzeba się zmusić :) Nie zapominam tez o moim ulubionym, ciepłym kominie wełnianym i długich rękawiczkach. Jako zamiennik mojej czapki, często służą mi nauszniki. Jeszcze jednym ważnym dodatkiem są moje okulary. W zimie często towarzyszy nam okropny, zimny wiatr, a świetnym zabezpieczeniem przed nim są właśnie one. Moje okulary są dodatkowo zaopatrzone w filtr UV, więc rażące promienie słoneczne, odbijające się od śniegu, nie są mi straszne !





7. Ulubiona fryzura na zimę.

Nie mam specjalnych upodobań, jeśli chodzi o fryzurę zimą. Przeważnie noszę włosy rozpuszczone, proste lub falowane. Czasami spinam w kok lub robię luźny warkocz. Lubię też zrobić fryzurę z donut'em ;)

8. Co najbardziej lubisz robić zimą?

Zimą najbardziej lubię wieczory przy ciepłej herbacie i dobrym filmie. Kocham w Święta oglądać Kevina, a jeśli jeszcze jem mandarynki, to Święta już czuję na całego :P Bardzo lubię zabawy z moim pieskiem na dworze. Często wychodzę z nim i siostrą na spacery, nawet przy wielkich mrozach. 
Zimą uwielbiam chodzić do kina , to może dziwne, ale kocham zapach kina :P
Oczywiście, lubię siadać, owinięta kocem, w ciepłych skarpetkach, i pisać posty na blog ;)
A najbardziej kocham Święta Bożego Narodzenia ! Dzięki nim, atmosfera w domu i zapachy są nieziemskie ;)

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą.

Gdy byłam mała, zawsze całe dnie spędzałam na zabawach z kuzynką, kuzynem i siostrą. Lepiliśmy bałwany, a najlepsze były nasze domy zbudowane ze śniegu. Tych wspomnień jest tak wiele, że naprawdę nie będę tu się rozpisywała na temat jednego ;)

10. Ulubiony trend w modzie zimą.

Nie wiem, czy mam jakiś ulubiony trend zimą. Wiem, że ciekawa czapka i szal bardzo ładnie wyglądają.





I to już koniec, mam nadzieję, że ten Tag był  w miarę ciekawy dowiedziałyście się czegoś ciekawego na mój temat. Bardzo lubię zimę, ale preferuję ją od wnętrza moich okien. Bardzo podobają mi się śnieżne krajobrazy. Mróz nie jest taki zły, ale ja po prostu nienawidzę, gdy to wszystko zaczyna się topić. ;)

Nawet, jeśli nie lubicie zimy, to i tak jestem ciekawa Waszych odpowiedzi. Dlatego nominuję i zapraszam do odpowiedzi wszystkich chętnych ! A szczególnie:
Jeszcze raz zapraszam wszystkich do odpowiedzi !! 

Pozdrawiam
M.

6 komentarzy:

  1. oo widzę mój/Twój pount paincik sleek'a :D dziękuję za nominację! ja zimy nie lubię,ale na TAG chętnie odpowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, świetnie się spisuje ;) W takim razie czekam na Twoje odpowiedzi ;)

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedzenie na ten TAG:)
    Widzę, że moje balsamy od Lovely, które Ci dałam się przydają ! :)
    Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, dziękuję za nominację ;)
    odpowiem w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, jasne że odpowiem :***

    OdpowiedzUsuń
  5. you know actually i got on this blog by an accident,didnt mean to search this.but still this post was a good read but surely agruable one.
    Down hill skiting Games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.