='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych, rumianek lekarski - GREEN PHARMACY

Cześć dziewczyny !!!

A dzisiaj chciałabym Wam przedstawić szampon , z którym już może miałyście okazję się poznać. Jeśli nie, to zapraszam do przeczytania kilka słów mojej opinii o nim . 


Informacje ogólne:
  • firma: Green Pharmacy
  • marka: Elfa
  • nazwa: Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych, rumianek lekarski
  • cena: ok. 7 zł
  • dostępność: np. drogeria Hebe
  • pojemność: 350 ml



Moja opinia: 
Muszę przyznać, że szampon nie jest rewelacyjny. Czuć bardzo ziołowy zapach, wyczuwalny też jest rumianek, ale to mi nie przeszkadza. Plusem jest to , że nie zawiera parabenów itp. . Dobrze myje moje włosy. Gdy nałożę po nim maskę np. z Kallosa, to można włosy zaakceptować. Ale ma jeden duży minus - po użyciu tego szamponu, bez odżywki, nasze włosy są jak jedno wielkie siano! Bardzo się plączą, potem muszę je rozczesywać 10 min. . Trochę kiepsko, bo liczyłam, że szampon się sprawdzi, a tu taka niespodzianka. Może u kogoś się sprawdzi. Ja używam tylko i wyłącznie z maską lub odżywką, bo nie chcę zmasakrować mojej szczotki do końca :)



Od producenta:
Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym, przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem.

Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacie zebraliśmy wszystko najlepsze, czym obdarza nas matka-natura.

Sposób użycia: Na zamoczonych włosach rozprowadzić niewielką ilość szamponu i delikatnie wmasować w skórę głowy. Następnie spłukać wodą, w razie konieczności czynność powtórzyć.





Ogólnie mówiąc, nie zachwycił mnie ten szampon. Przeraża mnie to czesanie włosów po nim - gdy nie użyję maski po nim. 

A co Wy o nim sądzicie?? Lubicie szampony tej firmy?

Pozdrawiam,
M.


19 komentarzy:

  1. Miałam ten szampon. Bardzo dobrze oczyszczał włosy. Były tak czyste, że aż skrzypiały, ale taka jest właśnie specyfika tych ziołowych szamponów.No i właśnie bardzo je plątał też. Ale w zasadzie mnie to nie przeszkadza, bo ja zawsze nakładam odżywkę czy maskę. Bez tego nie mam mowy o rozczesywaniu po jakimkolwiek szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też napisałam recenzję szamponu z tej firmy już dawno temu i była dośc pozytywna, ale po jakimś czasie od recenzji zauważyłam, ze ogromne ilości włosów zaczęły mi po nim wypadać i włoski były strasznie cienkie. Nigdy nie kupię już ich szamponów.;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po chwilowej rezygnacji z szamponu goldell prof postanowilam do niego powrocíc i go zamowilam. Po przejsciach z drogeryjnymi szamponami wiecej juz do nich nie wroce. Przekalkulowalam ze wbrew pozorom to wychodzi taniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki szampon tylko do włosów przetłuszczających się i mam takie same spostrzeżenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś bez odzywki się nie obyło ale zapach bardzo mi się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szamponu nie miałam, ale teraz testuję ich jedwab do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przekonują mnie te szampony , a już po tej recenzji z pewnością go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam kilka podejść do zakupienia szamponu tej firmy jednak jak na razie bez efektu... ale widzę że nie mam czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze szampony GP :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kilka odżywek z Green Pharmacy i mam pozytywne odczucia, natomiast co do szamponów trochę gorsze. Tak jak pisałaś, może być problem z rozczesaniem włosów, także odżywka po nim jest konieczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze muszę stosować odżywkę do włosów bez tego u mnie ani rusz :) więc pewnie mając ten szampon zrobiłabym tak jak Ty :)
    P.S. Dziękuję za życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie używałam z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. w ogole nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. firma dla mnie trochę mało znana i chyba nie miałam z niej nic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.