='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczne lampki w moim domu :)

Cześć dziewczyny !!!

Chciałabym Wam pokazać pewien element świątecznych dekoracji w moim domu. Są to różnego rodzaju lampki LED-owe :) Mamy je w kilku oknach, od zewnątrz wyglądają bardzo ciekawie, a w środku panuje bardzo świąteczny klimat . 

W mojej sypialni lampki są w kolorze niebieskim, ale trudno to określić dokładanie :)




A poniżej są lampki z pokuju mojej siostry Natalii , tym razem w bardziej białym, chłodnym odcieniu:





I jeszcze w innych pomieszczeniach:













A to już widok z okna na lampki z zewnątrz :


Powiesiłam też lampki nad moim miejscem, gdzie się maluję, są świetnym oświetleniem:)



I jeszcze nasza choinka:






I jeszcze mini choinka z pokoju Natalii :


W zeszłym roku zrobiłam takie śnieżynki/serwetki ( są uszydełkowane)



A na końcu chciałam Wam pokazać mój najnowszy zakup, to biała klatka/lampion kupiona na allegro :







I jeszcze ja :)



Mam nadzieję, że kogoś przekonałam do takich lampek w domu. Moim zdaniem to świetny sposób na urozmaicenie naszych pomieszczeń ;) Przed Świętami pojawią się jeszcze posty, ale ja już teraz chcę Wam wszystkim życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT !!!



CELINE DION - SO THIS IS CHRISTMAS

Pozdrawiam
M.

25 komentarzy:

  1. Na firance wyglądają fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi lampkami na firankach. Wygląda to magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam świecznik :D Ja moje lampki będę 'zakładać' dopiero w poniedziałek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie te dekoracje! Czuć ten klimacik <3
    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam swiatelka w takich miejscach;]

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię takie dekoracje w pokoju, aż czuć ten klimat..:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już z dworu to wygląda ślicznie, a od wewnątrz widzę jeszcze lepiej :D lubię dużo światełek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dekoracje! :D W domu tak nie przyozdabiam świeczkami, jedynie ubrane są nasze choinki, za to pozostałe rozwieszam na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje a choinka śliczna :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing photos!
    Would you like to follow each other?

    xxx
    http://causeineedit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for visiting my blog and for your support! Just followed you back! :)

      Usuń
  11. Ale ogromna choinka! Też taką chcę, a nie karzełka niższego ode mnie :p Ślicznie masz przystrojone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej pięknie macie ozdobione te pokoje, cudnie wręcz. Gdybym ja miała tak ładnie w pokoju to może wreszcie poczułabym świąteczny klimat, bo póki co ciężko z tym u mnie...:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje i śliczny efekt :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Loved these images! So cute :) <3
    Have you seen what my house looks like at Christmas?
    Click www.lovefromsimmie.com to see my new post - SANTA BABY! :)

    Hope you have a merry Christmas doll,
    stay pretty.
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świątecznie :)) Ja dziś ubierałam dopiero choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczny efekt tych lampek na firankach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post. Awesome pictures, looks like so much fun.
    Care to follow via GFC and Bloglovin? ^_^
    Do leave a comment when you follow, i'll follow you right back.
    New Post - http://icynosure.blogspot.in/2013/12/man-behind-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie macie dom przystrojony:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne dekoracje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lamki rzeczywiście tworzą niezwykły klimat :) Zauroczył mnie wzorzysta firana, a klatka tez bardzo urokliwa.
    Wesołych Świąt !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.