='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 29 grudnia 2013

**SORAYA So Pretty ! - PEELING ORZECHOWO -MORELOWY - recenzja **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki Soraya. W szczególności serię So Pretty, która jest przeznaczona głównie dla cery młodej. Dzisiaj parę słów na temat peelingu do twarzy z tej serii .


Informacje ogólne:

  • firma: Soraya
  • nazwa: Peeling orzechowo - morelowy aksamitnie gładka cera
  • cena: 12 zł
  • pojemność: 75 ml
  • dostępność: Hebe, Rossmann




Moja opinia:
Peeling ma bardzo przyjemny zapach. Lubię takie morelowe produkty. Zawiera w sobie bardzo dużo drobinek, którymi są łuski z orzecha. Dzięki nim, peeling jest naprawdę dobry. Świetnie zdziera martwy naskórek, ale nie podrażnia. Nie zapycha, przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. Oczyszcza również bardzo dobrze. Jest to jeden z moich ulubionych peelingów do twarzy. Mogę powiedzieć, że nawet najlepszy! Jest tani i wydajny, więc warto wypróbować !



Co myślicie o tym peelingu?? Miałyście już to cudeńko?

Pozdrawiam
M.

__________________________________________________________

Zapraszam do poprzedniego postu:



28 komentarzy:

  1. Mam krem do twarzy z tej serii i jest całkiem niezły więc na peeling też się może skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten krem i jestem nim zachwycona ^^

      Usuń
  2. Great post :)
    Have you seen my recent post - Christmas Blues & 2013?
    Check it out at www.lovefromsimmie.com :)

    Hope you had a very merry Christmas, and have a happy new year doll!
    Stay beautiful XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawy :) przydałby mi się, dodatkowo opakowanie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam właśnie tego peelingu, jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze niczego z tej serii, jednak myślę, że niebawem się skuszę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ta seria coraz bardziej podoba, peeling mi bardzo przypadł do gustu, kremik również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej fimy swietna jest baza pod make up !
    kosztuje okolo 30zl a efekt koncowy jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o niej nie słyszałam, ale z chęcią wypróbuję ;)

      Usuń
  8. nie miałam tego peelingu, ale balsam do ciała z tej serii pięknie pachnie, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy produktów z tej serii są świetne ^^

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji mieć go ;)
    zapraszam do siebie na małe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam tego cudeńka, ale chętnie go wypróbuję. miałam z tej serii balsam z drobinkami i był rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze go nie wypróbowałam, ale mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie go mam, ale jak dotąd - znam tylko zapach : D Jakoś jeszcze go nie użyłam - a to zbyt podrażniona skóra, a to inne produkty do zdenkowania i tak dalej, i tak dalej.

    Świetne tło do zdjęć! Czyżby to była... folia aluminiowa? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - to folia ;) Już mi się trochę znudziło to tło, muszę pomyśleć nad innym ;)

      Usuń
  13. Uzywam tego peelingu od kilku miesięcy i jest po prostu rewelacyjny ! Piekne opakowanie zdobi półkę, zapach ma peeling bardzo przyjemny, super konsystencje no i rewelacyjne działanie. Skora po użyciu peelingu jest rewelacyjnie oczyszczona, gładka i przyjemna w dotyku. Peeling jest skuteczny, drobinki skutecznie złuszczają skore, ale przy tym jej nie podrażniają! Polecam wydajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie peelingi ale uzywam je od swieta tak na prawde.. zapominam czesto,albo mi sie nie chce i tak to wyglada :)
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekasz na recenzje ?:-) ale ja wlasnie je dodalam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego peelingu nie mam, jakoś nie trafiłam , ale mam całą serię żeli pod prysznic i balsamów do ciała :). Na mojej półeczce stoją w rządku- balsam malinowy,morelowy i czekoladowy, a na wannie żele o tych samych zapachach Kupowałam je systematycznie , po każdej pensyjce jeden taki komplecik. Nie mam jeszcze cytrynowego, ale nadrobię to niedopatrzenie w tym miesiącu :). Zakochałam się w zapachach a na miłość jak wiadomo nie ma rady :)
    Przepiękne trwałe zapachy, balsamiki super nawilżają, a cena jest taka, że można tak zaszaleć jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi fajnie! Lubię jak peeling ma wyczuwalne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypróbowałam już mnóstwo peelingów do twarzy zarówno grubo jak i drobnoziarnistych w saszetkach dostępnych w sklepach drogeryjnych. Żaden, ale to absolutnie żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia. Nie dość, że pięknie pachnie ,to świetnie ściera naskórek ( trudno stwierdzić, czy to grubo czy drobnoziarnisty) , a po zmyciu zostawia delikatną warstwę nawilżającą. Skład również jest godny uwagi , nie zawiera parafiny ani innych śmieci prócz kilku konserwantów. Używam 2x w tygodniu i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry, zasługuje na te pochwały, które dostał powyżej. ja się dołączam i podpisuję. Świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.