='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 1 grudnia 2013

SENSIQUE LASHEXTENSION mascara - moja opinia !

Cześć dziewczyny!!!

Już jakiś czas używam maskary firmy Sensique, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku. Muszę Wam powiedzieć, że ten tusz dla niektórych będzie świetny, inni znów nie będą go lubili. Dlaczego? Czytajcie dalej .



Informacje ogólne:

  • firma: Sensique
  • nazwa: SENSIQUE LASHEXTENSION mascara Wydłużający tusz do rzęs z witaminą E, prowitaminą B5 i jedwabnymi proteinami
  • pojemność: 8 ml
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność: drogerie Natura

Od producenta:
Wydłużający tusz do rzęs z witaminą E, prowitaminą B5 i jedwabnymi proteinami
Pokrywa rzęsy trwałym kolorem,niewiarygodnie wydłużając je aż po same końce, zaś dodatek jedwabnych protein dodatkowo odbudowuje ich strukturę.
Zawiera najwyższej jakości olejek rącznikowy, witaminę E i prowitaminę B5 o właściwościach odżywczych i regenerujących.
Kolor: czarny
Składniki (INCI): Aqua, Beeswax/Cera Alba, CI 77499, Alcohol Denat., Stearic Acid, Lanolin, Polyvinyl Alcohol, VP/Eicosene Copolymer, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, Triethanolamine, Ricinus Communis(Castor)Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Abietate, Rayon, Methylparaben, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate





Moja opinia:
Używam już jakiś czas ten tusz, mogę powiedzieć, że jest inny niż te, które zwykle używam. Szczoteczka też dość nietypowa, bo długa, to plus, bo lepiej sięgniemy dna. Konsystencja tuszu taka jak w większości. Jeśli chodzi o regenerację rzęs, to tutaj cudów się nie spodziewajmy. Maskara długo się utrzymuje, nic nadzwyczajnego. A teraz czas na efekty. Jeśli lubicie mieć rzęsy długie i naturalne, to to jest coś dla Was. Tusz ten bardzo je wydłuża. Nie sklej rzęs, nie pogrubia ich też w dużym stopniu. Mi się idealnie sprawdza na co dzień . Bardzo fajny produkt, za taką cenę, warto wypróbować :)

Tak wygląda szczoteczka:


Jeśli chodzi o efekt, po pomalowaniu tylko jedną, zwyczajną warstwą, to zobaczcie zdjęcie poniżej. Jak widać, jest delikatny, ale wydłuża rzęsy, właśnie taką ilość nakładam do dziennego makijażu. Można oczywiście poszaleć z ilością warstw. 


Ciekawostka jest taka, że został wyprodukowany przez fabrykę kosmetyków Hean ( zdj. powyżej ) :)

Jak myślicie, ciekawy ten tusz?? Piszcie w komentarzach, jak Wam się podoba !

Pozdrawiam,
M.

23 komentarze:

  1. Great post
    Thanks for your comment
    I follow you now on GFC and bloglovin :)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o codzienny makijaż to tusz ten faktycznie się nadaje bo efekt jest bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę silikonowe szczoteczki, ale też w końcu muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam go na rzęsach i nadal podtrzymuję: u mnie sklejenie i szarość zamiast głębokiej czerni :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę silikonowe szczoteczki, ale ostatnio przekonuje się do 'zwykłych'. Ten tusz też zaczęłam już testować i wydłużenie jest super! A jak się da 2 warstwy to i grubsze będą (no nie jak przy tuszach pogrubiających, ale jednak) ;) jestem mile nim zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie probowałam, czeka w kolejce :) na dzienny makijaż w sam raz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje :) Chociaż mam taką dziwną budowę oka, że rzęsy na lewej powiece mi czasem skleja, jak się nie postaram... Co mnie trochę zastanawia, po na prawej sunie jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam silikonowe szczoteczki ;) Wydłuża ładnie, ale byłoby miło jakby jeszcze pogrubiał :D No ale nie można mieć wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że będzie lepszy:( A on również czeka bym go wreszcie użyła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę jednak bardziej spektakularny efekt na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście na dzienny makijaż idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze omijałam tusze tej firmy z daleka, nawet nie wiem czemu, bo lubię tanie tusze (Essence, Lovely, Wibo). Widzę, że trzeba sięgnąć i spróbować, bo moje rzęsy zdecydowanie lubią być wydłużone, chociaż pogrubieniem też nie pogardzą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. troszkę słabo... pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your eyes look amazing <3

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie kompletnie mi się nie podoba, ale ładnie wydłuża rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ma kształt.
    Widać wydłużenie, ale też skleja nieco...

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt mnie raczej nie zachwycił. Pewnie dlatego że ja gustuję w tuszach pogrubiających.

    OdpowiedzUsuń
  18. EFEKT NA RZĘSACH JEST FAJNY ALE NIE LUBIĘ TAKICH SZCZOTECZEK, WOLĘ SILIKONOWE

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie jest średni, ale może dlatego, że nie lubię wydłużających tuszów, bo długie rzęsy mam z natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jednak wolę, gdy tusz troche pogrubia te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię delikatny efekt ;) Ale opakowanie i szczoteczka faktycznie dziwna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam krotkie rzesy nawet rok doklejalam u kosmetyczki bo po prostu chcialabym miec dluzsze- ten produkt jest jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.