='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 26 grudnia 2013

SENSIQUE - french manicure !

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować zestaw do french manicure firmy Sensique. Dostałam go na spotkaniu blogerek w Rybniku. Nie ucieszyło mnie to za bardzo, bo nie lubię nosić takiego mani, no ale przełamałam się i mam dzisiaj dla Was recenzję! Warto przeczytać !





Informacje ogólne:

  • firma: Sensique
  • nazwa: SENSIQUE - french manicure
  • produkty: paski ochronne, 2 lakiery
  • pojemność: każdy po 6 ml
  • cena: ok. 9 zł
  • dostępność: drogerie Natura






Moja opinia:
Muszę Wam powiedzieć, że bardzo się zawiodłam na tym zestawie. Może trafił mi się jakiś felerny egzemplarz . Zacznę od paseczków, które mają dobry kształt, ale po zdjęciu na paznokciach zostaje warstwa kleju - fatalny efekt ! Biały lakier jest w porządku , jego się nie można przyczepić, będę pewnie go używała na całą płytkę paznokcia. A najgorszy jest w tym wszystkim ten niby delikatny róż. tak naprawdę, to jest perłowy, tego może nie widać na zdjęciach, ale w rzeczywistości wygląda jak jakaś tania chińszczyzna z bazarku. A na dodatek , mój lakier jest cały 'glutowaty'. Po nałożeniu wyglądał fatalnie! Same grudki ! Dołożyłam jeszcze drugą warstwę, żeby jakoś to wyglądało. Dodatkowo, na paznokciach było pełno pęcherzyków. Na górę nałożyłam top coat - seche vite, żeby to jakoś podratować. Przez tę drugą warstwę białego prawie nie widać, no ale co zrobić. 






Dajcie znać, co o nim sądzicie, czy też Wam się trafiają takie felerne sztuki ??

Pozdrawiam
M.

22 komentarze:

  1. łoo ale niefajnie to wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi pokazałaś ten mani w domu, to właśnie się trochę zawiodłam, bo myślałam, ze będzie fajny ten zestaw. Ciekawe czy ja też będę mieć takie gumowe te lakiery:P

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie fatalny efekt ;/ a szkoda bo lubie fencza ;/
    Nawet nie widac za dobrze tych białych koncowek pod tym rózem... no szkoda szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Lipa :( Mi na dobrych lakierach top coat ostatnio porobił bąble i nie wiem co z nim teraz zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie lubię takich lakierów glutów.. efekt rzeczywiście nie wygląda za ciekawie, widać że lakier się maział i nie chciał ładnie kryć.

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe, że lakier już dosyć długo poleżał w sklepie przed twoim kupnem ;P nie wygląda za dobrze :c

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szału nie ma widzę ;p Niestety czasem trafiają się bubelki :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja generalnie nie przepadam za frenchem, więc oddałam mamie. Ale faktycznie efekt niezbyt ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the review!

    GET SOMETHING SPECIAL ON THIS SEASON WITH MY GIVEAWAY!
    didianadi.blogspot.mx 

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez nie jestem zadowolona z tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Guapisima me alegro de haberte encontrado. Tienes muchisimo estilo y no conocia tu blog por lo tanto me quedo como seguidora y por tus redes sociales tambien. Estas invitada a pasarte por el mio y si quieres nos seguimos mutuamente. Un besazo y feliz año

    todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe, że trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz :( U mnie te lakiery nie prezentują się jakoś wybitnie, ale grudek nie było widać... tylko trwałość kiepska

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie top coat też się kompletnie nie sprawdził. Jak do frencza jest moim zdaniem za ciemny.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście fatalny efekt. Lipa. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, nieciekawie to wygląda... ja nie lubię ogólnie frencha na pazurkach
    Zapraszam na nową notkę http://agatasamulak.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nieestetycznie to wygląda delikatnie ujmując, ale zauważyłam na opakowaniu, że to Hean produkuje te zestawy. I rzeczywiście w tych Heanowych zestawach te z perłowym wykończeniem też się nie spisywały, robią mazy i prześwity. Ale te z normalnym wykończniem było ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. a ostatnio przymeirzałam się do zakupu tego zestawu do frencha, bo jest niedrogi, teraz wiem żeby omijać go szerokim łukiem :)
    miałam taką chrapkę na niego, faktycznie.. zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  18. uh, co za bubel ! na zdjęciach niby ładnie wygląda ale efekt pewnie gorszy w rzeczywistości ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że ja swojego zestawu nie użyłam. Chyba go komuś oddam

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja siostra je miała i tez były tragiczne teraz uzywa zestawu z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakieś pęcherzyki nawet widać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.