='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 24 grudnia 2013

Przesyłka od Tołpy !

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pewnie wiecie, miałam okazję uczestniczyć na spotkaniu blogerek w Rybniku. Jednym ze sponsorów była firma Tołpa. Niestety ich przesyłka nie zdążyła dotrzeć na spotkanie, więc każda z nas otrzymała paczkę do domu. Znajduje się w niej więcej kosmetyków, niż miało być, żeby wynagrodzić nam czekanie na paczuszki. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo aż tylu rzeczy się nie spodziewałam. Zobaczcie , co dostałam !


Otrzymałam aż 8 produktów, poniżej przedstawię każdy z osobna:


  • Tołpa spa eco, relax - ODPRĘŻAJĄCY KREM-SERUM DO MASAŻU modeluje i ujędrnia ciało



  • Tołpa spa eco, vitality - ORZEŹWIAJĄCY PEELING-MASKA odnawia i wygładza ciało



  • Tołpa dermo body cellulite- EKSPRESOWE SERUM ANTYCELLULITOWE 14 DNI z efektem ultradźwięków i komórkami macierzystymi



  • Tołpa dermo body firm - UJĘDRNIAJĄCE SERUM LIFTINGUJĄCE ujędrnia i uelastycznia, nawilża , liftinguje i eliminuje wiotkość skóry



  • Tołpa dermo face rosacal - ŁAGODZĄCY KREM WZMACNIAJĄCY wzmacnia naczynka krwionośne i łagodzi zaczerwienienia


  • Tołpa dermo face hydrativ - NAWILŻAJĄCY KREM ODPRĘŻAJĄCY eliminuje oznaki stresu, odżywia i przywraca komfort



  • Tołpa botanic amarantus- NAWILŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC delikatnie oczyszcza ciało, nawilża i uelastycznia



  • Tołpa botanic białe kwiaty - DELIKATNY PŁYN MICELARNY delikatnie oczyszcza twarz, oczy i usta, łagodzi podrażnienia i przywraca komfort





I to już wszystko. Bardzo się cieszę, że będę miała okazję wreszcie przetestować te kosmtyki. Słyszałam o nich wiele dobrego. Nie myślałam, że paczka przyjdzie jeszcze przed Świętami. Jest to bardzo miły prezent ! Niestety z przykrością stwierdzam, że nie mam gdzie już tego wszystkiego mieścić, muszę jeszcze pomyśleć, gdzie to włożyć ;)



Co sądzicie o tej firmie?? Którego z tych produktów jesteście najbardziej ciekawe??

Jeszcze raz życzę WESOŁYCH ŚWIĄT !

M.

16 komentarzy:

  1. Ale nam dobrze z ta przesyłką. Teraz tylko brać i używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !! Aż się nie mogę doczekać ^^

      Usuń
  2. wow, świetna przesyłka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie otrzymałam jeszcze...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo czasu, pewnie dziś przyjdzie ! ;)

      Usuń
  4. Ja też jeszcze nie otrzymałam, tym bardziej zazdroszczę! Chociaż może jeszcze do mnie zapukają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, na pewno dzisiaj do Ciebie dotrze paczka ! ;)

      Usuń
  5. Świetna paczka, super prezent dostałaś na święta :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka extra ! Byłam w dużym szoku jak ją zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.