='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 19 grudnia 2013

OLIVE OIL MASQUE Queen Helene - maseczka z oleju z oliwek - recenzja !!!

Cześć dziewczyny!!!

Mam kilka maseczek do twarzy, które regularnie używam. Ta jest jedną z moich ulubionych . Mam na myśli maseczkę z oleju z oliwek firmy Queen Helene


Informacje ogólne:
  • firma: Queen Helene
  • nazwa: OLIVE OIL MASQUE Queen Helene - maseczka z oleju z oliwek
  • masa: 170 g
  • cena: ok. 20 zł
  • dostępność: np. naturalne-kosmetyki.pl

Kilka słów od producenta:
Głęboko nawilżająca maseczka z oliwy z oliwek do twarzy i szyi.
Poprawia elastyczność, ujędrnia i nawilża suchą skórę.
Oliwa z oliwek skutecznie poprawia wygląd cery, łagodzi podrażnienia, nadając jej gładkość, miękkość i elastyczność.



Moja opinia:
Moim zdaniem maseczka ta jest godna polecenia. Stosuję ją teraz raz na tydzień. Na buzi trzymam ok. 15 min., maseczka delikatnie zasycha, ale nie robi się z niej twarda maska, jest elastyczna i nadal nawilża. Zmywam letnią wodą i gotowe. Zapach jest miły.  Jest bardzo delikatna, nie podrażnia skóry. Koi podrażnienia. Maseczka nie zapycha porów, nawilża skórę, twarz jest po niej przyjemna w dotyku.Polecam !


 
Co myślicie o tej maseczce?? Czy już ją miałyście w swoich rękach ?

Pozdrawiam
M.



24 komentarze:

  1. o nie, tego pewnie nie chciałoby mi się stosować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym ją wypróbowała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę, ale ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o niej prędzej nie słyszałam , wygrałam w rozdaniu ;) i od tego czasu baardzo ją lubię ;)

      Usuń
  4. Nie próbowałam, ale zaciekawiłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review!
    Follow each other on GFC? please let me know.
    didianadi.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro mówisz, ze fajna, to muszę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O produktach Queen Helene czytałam wiele pochlebnych opinii, ale sama nie miałam okazji ich używać. Odcień ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej wcześniej i już myślałam, że to coś co będę mogła wypróbować, ale potem spojrzałam na skład...unikam parafiny, szczególnie w produktach do twarzy. Ale kolor rzeczywiście ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , wiem, ale mimo tego , nie zapycha :) Jeśli znowu produkt nie ma parafiny w składzie to i tak ma inny , mało znany konserwant w sobie, więc we wszystikm jakiś kruczek jest :)

      Usuń
  9. Parafina....nie dla mnie.
    Szczerze nie spotkałam się wcześniej z produktami tej firmy. Gdzie można je kupić?

    Podoba mi się u ciebie. Obserwuję i zapewne będę tutaj zaglądać częściej.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i do obserwowania jeśli Ci się spodoba. Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku postu napisałam o dostępności ;)

      Usuń
  10. Great post :)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam jej ;)
    może kiedyś się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks like a nice product =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli nie zapycha to bardzo chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam, ale ma fajną konsystencję i kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kilka lat temu miętową maskę od Queen Helene i byłam z niej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jej jeszcze, ale myślę, że po Twojej recenzji to tylko kwestia czasu :) Cena przystępna, więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  17. nice review doll :) xx
    www.ambifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi hi
    Thanks for a lovely comment on my blog
    yes sure we can follow each other
    i'm gonna follow you now
    Thanks
    irena

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze nawet o tej maseczce nie słyszałam, ale po Twojej recenzji stwierdzam, że godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.