='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 18 grudnia 2013

Nail Tek THE NATURAL NAIL EXPERTS - recenzja !!

Cześć dziewczyny!!!

Już od ponad miesiąca ciągle używam odżywki do paznokci firmy Nail Tek , muszę przyznać, że dzięki niej stan moich łamliwych paznokci znacznie się poprawił. Za co ją lubię ? Czytajcie dalej !



Poniżej macie pudełko w pigułce ;)


Informacje ogólne:

  • firma: Nail Tek
  • nazwa: I maintenance plus
  • pojemność: 15 ml
  • cena: ok. 40 zł
  • dostępność: np. sklepmanicure.pl




Sposób użycia:
- codzienne nakładaj jedną warstwę odpowiedniej formuły bez zmywania
- co 6 - 7 dni zmyć bezacetanowym zmywaczem
- wykonaj manicure terapeutyczny
- rozpocznij codzienną pielęgnację od nowa w analogiczny sposób



Moja opinia:
Myślę, że produkt będzie świetny dla osób z łamliwymi i rozdwajającymi się paznokciami, jakie ja posiadam. Stosuję go według zaleceń, czasami używam też jako baza pod kolorowy lakier. Po miesiącu moje paznokcie stały się mocniejsze ! Polecam wszystkim. Produkt jest bardzo wydajny i łatwy w aplikacji. 

A poniżej pokażę Wam zdjęcia moich paznokci w pierwszym dniu po aplikacji i po ośmiu dniach. Jak widzicie moje paznokcie były w fatalnym stanie. Nawet nie wspominam o tej okropnej , przebarwionej płytce. Teraz już mają swój normalny kolor, z czego się bardzo cieszę :) Po tygodniu efekty są niezbyt widoczne, ale po dłuższym czasie jest znacznie lepiej. Paznokcie szybciej rosną, ale ja i tak staram się je utrzymać na tej samej długości.


A poniżej macie zdjęcia po 8 dniach od pierwszej aplikacji :) ( oczywiście codziennie dokładamy po jednej warstwie, a po 8 dniach zmywamy i od początku ;) ) 


Czy miałyście już odżywki Nail Tek ? Co o nich sądzicie ?

Pozdrawiam
M.

14 komentarzy:

  1. Jeszcze do niego nie doszłam, ale Twoje efekty wyglądają zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam kilka tygodni, ale na razie jest zbyt wcześnie żeby go rzetelnie ocenić. Także maluję dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak na razie nie maluje paznokci ;) idę na łatwiznę i zakładam sobie żele.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tej odżywki . jestem wierna tej z Eveline 8w1;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam od 3 tygodni i troszkę mnie już irytuje to nakładanie jej codziennie, ale jestem wytrwała :D Na razie widzę, że paznokcie są dużo twardsze, ale nie ma takich efektów jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It look nice!

    It will mean a lot if you have time to check our blog and maybe follow us if you like our blog ?

    Hope to see you soon on it !

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie stosuj z Eveline i Lovely, efekty zadowalające

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna ! To prawda, paznokcie rosną bardzo szybko po niej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie widzę poprawy u Ciebie :P Tzn. miałaś ładne i masz ładne paznokcie :) Moja mama za to ma Nailtek II, kupiłam jej na ezebrze za 8zł... Jest nią zachwycona :) Miała łamiące, rozdwajająe się paznokcie, a teraz nawet zaczęła malować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że po tygodniu nie widać wielkich zmian, tylko teraz po ponad miesiącu stosowania ;)
      to fajnie, że jej pomogła ;)

      Usuń
  10. marzy mi się nail tek II , słyszałam wiele dobrych recenzji o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.