='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 28 grudnia 2013

**Makijaż Sylwestrowy ! KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Dawno na blogu nie było postu z makijażem, więc pora to nadrobić. A jako, że Sylwester zbliża się wielkimi krokami, to ten makijaż będzie się świetnie nadawał. Myślę, że jest to dość odważna, kolorowa opcja. Bardzo wpasowuje się w klimat nocy sylwestrowej. Jeśli chcecie wiedzieć, jak taki makijaż oka wykonać, to czytajcie dalej !




Poniżej macie proces wykonania makijażu oka 'w pigułce', następnie wszystko jest rozpisane:




Zaczynamy:


1.Przed nałożeniem podkładu nakładam na twarz krem. Na oko nic nie nakładam oczywiście, na zdjęciu macie 'gołą' powiekę.


2. Teraz nakładam podkład, korektor pod oczy i puder. Podkreślam również brwi. Na powiekę górną nakładam bazę pod cienie. Pod łuk brwiowy naniosłam cielistą kredkę.


3. Na górną powiekę, od zewnętrznej strony nakładam Kajal( może być też zwykła czarna kredka lub eye liner).


4. Granice czarnej bazy rozcieram czystym pędzlem do rozcierania cieni, końcówkę ma jednak pokrytą jasnym, cielistym cieniem. Na Kajal nakładam również czarny cień.


5. Na wewnętrzną część górnej powieki nakładam turkusowy cień zmieszany wcześniej z Duraline z Inglot'a.


6.Rozcieram granice przejścia obu cieni i górną granicę turkusu.


7. Na dolną powiekę nakładam znowu Kajal, również na linię wodną. 


8. Na czarną bazę z mojego Kajala nakładam fioletowy, perłowy cień.


9. Nałożony wcześniej cień blenduję za pomocą pędzelka do rozcierania. Osypane na policzek cienie 'zbieram' za pomocą pędzla z pudrem. 


10. Na wewnętrzny kącik oka nakładam zmieszany wcześniej pyłek brokatowy i Duraline.


11. Rzęsy tuszuję. Można również dodać sztuczne rzęsy.




I tak się prezentuje gotowy makijaż oka:






Kosmetyki użyte do makijażu oka:



Do takiego makijażu oka usta lepiej niech pozostaną w naturalnych barwach. Najlepiej nadadzą się tutaj cieliste pomadki lub w kolorach delikatnych róży:




Mam nadzieję, że komuś ta opcja makijażowa się przyda. Jeśli nie do Sylwestrowego makijażu, to na jakiś inny wieczór! Dajcie znać, co o nim sądzicie.

Pozdrawiam
M.

____________________________________________________________________________

Jeśli jeszcze nie bierzecie udziału, to zapraszam na moje rozdanie :


38 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, ja niestety nie zbyt dobrze wyglądam w błękitach, wolę brązy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż oczu, do brązowych oczek świetnie pasuje i je wydobywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż i co najważniejsze dość proste wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mega zdolna :)
    Makijaż świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny ;)
    i już 2 blog dziś gdzie mnie kuszą paletą Acid ;) miałam ją, ale się pozbyłam i żałuję... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo pojawi się makijaż wykonany tylko tą paletką :) Może się przyda !

      Usuń
  6. Makijaż jest piękny, robi wielkie wrażenie :) Bardzo lubię przydymione makijaże więc jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny błękit :D Bardzo mi się podoba make-up :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet z taką instrukcją nie potrafię się umalować cieniami ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taki tutorial krok po kroku ;)) Doceniam Twój wysiłek włożony w te zdjęcia, są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro poeksperymentuję z turkusem i czernią. Sprawdzę, czy potrafię odtworzyć zaprezentowany makijaż, ponieważ w Sylwestra lepiej zaoszczędzić sobie nerwów:)

    Twoja naga powieka wygląda niezwykle świeżo:) Musiałam to napisać, ponieważ rzadko można taką spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, dziękuję !! Cieszę się, że komuś się przydał :)

      Usuń
  11. Piękny :) uwielbiam niebieskie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę piękny makijaż! Ale boję sie, że pod moimi okularami zginie i nie będzie efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i do tego w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem całkiem ;D do Twoich oczu świetnie pasuje i taki wieczorowy i elegancki, akurat na sylwestra! Ale wątpię że mi by pasował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pokombinować z kolorami !! Do Twojej tęczówki najlepiej coś z fioletem^^

      Usuń
  15. przeboski ten makijaż oka :) planuję sobie zrobić podobny na noc sylwestrową :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem ciekawa, jak Ci wyjdzie ^^

      Usuń
  16. twórczy i przepiękny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ! Kolory wymiatają:) Chętnie bym się tak pomalowała;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przed nałożeniem sylwestrowego makijażu uwielbiam nakladac na twarz maseczki bankietowe. Moja ulubiona jest maseczka BB firmy Dermika ! Maseczka działa świetnie - super nawilza twarz, sprawia ze wygląda na bardzo wypoczęta, jest napięta a zmarszczki sa wygładzone. Maseczka działa jak baza pod makijaż dodatkowo wygładza skore i sprawia ze makijaz trzyma sie na niej o wiele dłużej ! polecam super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ale może wypróbuję ;)

      Usuń
  19. Nienawidzę niebieskich cieni na powiekach, ale Twoja propozycja jest tak przepiękna, że aż sama zapragnęłam takiego makijażu na Sylwestra! Ślicznie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Też nie lubię typowych niebieskich cieni na powiekach, ale jeśli połączymy je z odpowiednimi kolorami, to może wyjść coś ciekawszego :)

      Usuń
  20. Mój absolutny faworyt ! Uwielbiam granaty ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.