='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 30 grudnia 2013

**Makijaż Sylwestrowy: KOLOROWO z paletką Sleek ACID, KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Do Sylwestra zostało już mało czasu, więc dzisiaj prezentuję Wam tutorial do drugiego makijażu na ten dzień.  Tamta opcja była bardziej elegancka i przydymiona. Ta jest bardziej szalona i kolorowa. Jest wykonana przy użyciu tylko jednej palety cieni Sleek Acid, więc jeśli macie te cienie, to z łatwością sobie poradzicie. Możecie oczywiście użyć innych kolorów, to już zależy od Was :) Zapraszam do czytania ! ! !



Poniżej znowu macie wszystko w miniaturce, następnie wszystko jest opisane:


Zaczynamy:

1. Na powiekę nakładam bazę pod cienie firmy Hean, brwi podkreślam kredką Catrice oraz cieniem firmy Inglot. Pod brwią nakładam białą kredkę firmy essence. 


2. Teraz nakładam neonowy róż na górną powiekę, wyciągając go lekko w stronę końca mojej brwi.


3. Następnie nakładam fioletowy, matowy cień, tuż obok różu, na nieruchomą część powieki.


4. Teraz wszystko rozcieram za pomocą specjalnego pędzelka, na nim mam trochę pudru , żeby łatwiej tę czynność wykonać.


5. Później nakładam neonowy, pomarańczowy cień- na środek powieki. Delikatnie go rozcieram.


6. Teraz czas na żółty kolor, nakładam go tuż obok pomarańczu. ( w rzeczywistości jest bardziej 'neonowy' i chłodniejszy, zdjęcia nie oddały koloru :) )


7. Teraz mieszam zielony, jasny kolor z tej paletki razem z Duraline firmy Inglot. Wtedy cień jest bardziej wyrazisty i dłużej się trzyma.


8. Teraz wszystko na dolnej powiece rozcieram, a obszar pod powieką przypudrowuję. 


9. Na linię wodną nanoszę mój Kajal ( może to być zwykły eyeliner żelowy lub czarna kredka).


10. Teraz czarnym eyelinerem firmy essence z dodatkiem Duraline rysuję kreskę wzdłuż górnej linii rzęs. 


11. Rzęsy tuszuję czarnym tuszem.


12. Ten krok jest opcjonalny, ja nakładam kępki.



I to już wszystko, jeszcze pokażę Wam kilka zdjęć oka:








Kosmetyki użyte  do makijażu oka:



Na usta najlepiej nałożyć coś stonowanego, ja polecam Wam delikatny błyszczyk firmy essence:


Mam nadzieję, że komuś się ten mały instruktaż przyda.  Może zaszalejecie w Sylwestra i zrobicie sonie taki kolorowy makijaż oka, nie musi przecież to być zawsze brokat ;)

Dajcie znać, co o nim sądzicie !

Pozdrawiam
M.

________________________________________________________________




31 komentarzy:

  1. Robi wrażenie;) Dla odważnych w sylwestra w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny makijaż ! Strasznie podobają mi się kolorowe malunki na powiekach. Oglądałam i podziwiałam Twoje zdolności manualne i jestem pod wrażeniem, a raczej zazdroszczę, bo chyba mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o makijaż :> Obserwuję i miło, że do mnie zajrzałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam zdolności :P Ćwicz dużo, to na pewno coś fajnego zmalujesz ;) Dziękuję za obserwację !

      Usuń
  3. Ten makijaż jest przepiękny! Co prawda raczej dla bardzo odważnych osób, ale jestem nim po prostu zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki dzień zawsze można poszaleć :)

      Usuń
  4. Piękny, pełen życia makijaż. Nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w sam raz na karnawałowe szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się przejście kolorów :) Widać precyzje w wykonaniu, kolejna piękna propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny make up ! idziesz gdzies na sylwestra jak tak to jaki make up wybierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety nigdzie się nie wybieram :P Nie wiem, który bym wybrała, pewnie zrobiłabym coś całkiem nowego, bo szybko się nudzę :)

      Usuń
  8. odwaznie i kolorowo :) swietne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny na sylwestra :) Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. Kupiłam sobie kilka dni temu pędzelki do oczu, ale jak na razie marnie mi idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie życzę powodzenia !! Ćwicz dużo ;)

      Usuń
  10. jak dla mnie zbyt odważny :) ale tak po za tym to jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda, ale ja nie odważyłabym się z takim wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenia, przepięknie wyglądają te kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega :D bardzo ładnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie podkreślone oko : ) pięknie wykonany makijaż. gratuluję. chętnie obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda rewelacyjnie, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tej paletki, można tworzyć cuda! Np takie jak nam tutaj zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Definitely, what a great website and informative posts, I definitely will bookmark your site.All the Best!
    jeux blog

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż oczu:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog! niestety, mi nigdy za pomocą cieni nie udało się osiągnąć takiego efektu, ale trzeba nabierać wprawy :) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem, a Twój na pewno będzie dla mnie wspaniałą inspiracją. Obserwuję i pozdrawiam!
    www.inquedo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny makijaż i wyraziste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale kolory, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. geeenialnie *-* bardzo mi się podoba, blendowanie - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.