='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 22 grudnia 2013

*Lovely Snow Dust ! *

Cześć dziewczyny!!!

Firma Lovely zauroczyła mnie niedawno swoją zimową kolekcją. Wydali kilka lakierów cieni i innych kosmetycznych rzeczy. Ja w szczególności polowałam na paletkę cieni z tej serii, ale po kilku wizytach w Rossmanie ciągle jej nie ma. Kupiłam jednak ten piaskowy lakier.




Informacje ogólne:

  • firma: Lovely
  • nazwa: Snow Dust
  • cena: ok. 8 zł
  • pojemność: 8 ml
  • dostępność: Rossmann




Moja opinia:
Bardzo podoba mi się efekt tego piasku na paznokciach. Ma piękne brokatowo- piaskowe wykończenie. Bardzo mi się podoba. Zdjęcia były zrobione, gdy lakier był na paznokciach trzeci dzień, spokojnie wytrzyma 4-5 dni. Moim zdaniem na zimę jest idealny !








A poniżej zdjęcia w innym oświetleniu:





Jestem ciekawa, czy Wam się podoba ten lakier?? A może macie inne z tej serii?

Pozdrawiam
M.

27 komentarzy:

  1. Jest CUDNYYY !!!
    Muszę go wreszcie wypróbować:)
    Otagowałam Cię (w tagu 'Kocham zimę') i mimo iż możesz nie lubić tej pory, to i tak zapraszam do odpowiedzi ;)
    http://natalia-lily.blogspot.com/2013/12/tag-kocham-zime.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt na paznokciach !!
    wczoraj też zakupiłam w tym stylu dwa lakiery z Wibo, ale ciemne kolory. Niedługo zrobię recenzje jak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam odcienie srebra na paznokciach.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko, że od dawna już ich nigdzie nie ma. A chciałam dorwać biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już mi się podoba, nawet wiem co kupię przy nastepnej wizycie w Rossmanie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jest boski! mam go i nie mogę się napatrzeć na pazurki, gdy się nim maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny ! <3 muszę go kupić !

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi piaski z tej serii nie do końca się podobają, jak dla mnie są zbyt błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę go zakupić, bo każdy się nim chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki on jest boski! Podobnie jak złoto z tej serii ;) Muszę koniecznie gdzieś je dorwać, jeszcze dziś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje paznokcie wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękny :)
    i nie pozostaje mi nic jak tylko zakupić to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wybrałam się do Rossmanna przez Ciebie ;) ....albo dzięki Tobie ;)
      Zakupiłam, teraz i ja świecę pazurkami.
      Są prześliczne ;*

      Usuń
    2. Cieszę się, że Cię natchnęłam ;) Czekam na post z lakierem ^^

      Usuń
    3. już niebawem ;) tylko zobaczę jak długo utrzyma się u mnie ;)

      Usuń
  13. Ogromnie podoba mi się ten lakier. Niestety nigdzie nie mogę go dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  14. również go mam ! tyle że na Twoich paznokciach prezentuje się o wiele ładniej niż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.