='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 10 grudnia 2013

Firmoo - recenzja moich okularów !

Cześć dziewczyny!!!

Pewnie już wiecie, że istnieje firma Firmoo , która jest producentem wszystkich rodzajów okularów. Na wielu blogach miałam okazję oglądać, czym Was obdarowała ta marka. Jakiś czas temu i do mnie napisała pani Marsha. Już na samym początku zaskoczyło mnie jej bardzo profesjonalne , ale i przyjazne nastawienie do mnie. Odpowiedziała na wszystkie moje pytania i doradziła, jak dokonać wyboru. Nie mam wady wzroku, więc nie brałam okularów ze specjalnymi szkłami. Z oferty, jaką mi przedstawiono wybrałam sobie okulary zerówki, z przezroczystymi białymi szkłami. Mimo, że są to zerówki, okulary mają ochronę przed promieniowaniem UV.A ich indeks to 1.57.  Chciałam Wam tu wkleić link do tego modelu, ale właśnie się dowiedziałam, że przed chwilą wycofali ten model. Myślę, że okulary te będą fajnym dodatkiem , a także będą ciekawą opaską do włosów w danej stylizacji. Bardzo solidne oprawki, wcale nie gorsze niż u naszych optyków. W zestawie otrzymałam śrubokręt, ściereczkę, futerał i miękkie etui.














Mimo, że jest to firma zagraniczna, to możecie sobie kupić takie okulary. Całość nie wychodzi drożej niż u naszych sprzedawców. Firma ta ma jeszcze taki świetny program, w którym pierwsza para okularów ( nie licząc przesyłki) jest za darmo,więc warto wypróbować. Nie bójcie się, że okulary Wam nie będą pasowały lub, że będą dobrane źle do Waszego kształtu twarzy czy wady wzroku. Kupując okulary, trzeba wypełnić specjalny formularz z wytycznymi Waszej wady wzroku, podajemy również wymagane miary naszych oczu.







Jeśli ktoś będzie chętny to mam dla Was jeszcze kod upoważniający do 30$ zniżki na okulary :)A dla blogerek jest jeszcze forma wspólpracy, jaką ja podjęłam, czyli wszystko dostaniecie za darmo, tylko trzeba zrobić recenzję. Firmoo to profesjonalna i godna zaufania firma, na pewno się nie zawiedziecie! Zapomniałam jeszcze dodać, że przesyłka jest również ekspresowa, do mnie dotarła po 3 dniach od zamówienia :)Zapraszam na stronę: firmoo.com
KOD RABATOWY:  BRELIFEBLOGS4
Pamiętajcie, że kod jest ważny przez 14 dni od teraz. Kod mogą wykorzystać cztery osoby (każda tylko 1 raz) .  Kod ten obniży wasz rachunek o 30$ , a wybierać możecie z ramek klasycznych z TEJ strony.

A jeśli macie problem , jak użyć tego kodu, to odsyłam Was TUTAJ .

Co sądzicie o tej firmie?? Lubicie ich okulary?

Pozdrawiam
M.

21 komentarzy:

  1. Widzialam juz ta firme na innym blogu ale sama niczego nie kupilam. Okulary wygladaja dosyc prosto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam wybierać czegoś z masą ozdób, te przynajmniej do wszystkiego pasują.

      Usuń
  2. Bardzo twarzowe te okulary, naprawdę Ci w nich ładnie :) Ja na moje Firmoo dalej czekam:) Mam nadzieję, że będę wyglądać chociaż w połowie tak dobrze jak Ty :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz świetnie w nich wyglądać ;)!

      Usuń
  3. Ładneee oprawki :) Ja mam i ze swoich jestem mega zadowolona, stare poszły w kąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo ładnie w nich wyglądasz! Trafiłaś w 10-tkę z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ci pasują !!!

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely glasses...they look good on you :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/gold-and-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inaczej wyglądasz, ale bardzo ciekawie i powiem szczerze, że Ci w nich do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. twarz do okularów, bardzo ładnie w nich wyglądasz, ciekawa oprawa oprawki i ta pomadka dodaje kobiecości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.