='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Eveline cosmetics Aqua platinum - pomadka - recenzja

Cześć dziewczyny!!!

Mam dzisiaj dla Wam recenzję mojej ulubionej pomadki firmy Eveline. Kupiłam ją na promocji w Rossmann i nie żałuję ! Używam jej co dziennie, gdyż wygląda bardzo naturalnie . Dlaczego ją lubię ? Czytajcie dalej.


Informacje ogólne:

  • firma: Eveline cosmetics
  • nazwa: Aqua platinium nr 480
  • cena: ok. 10 zł
  • dostępność: np. Rossmann

Co mówi producent??

Kryjąca pomadka do ust
Głębia koloru, moc nawilżenia
Nadaje piękny i głęboki kolor
Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
Zawiera filtry UV
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.














Moja opinia:
Ta pomadka jest jedną z moich ulubionych. Bardzo ładnie nawilża , nie jest tłusta. Nie ma drobinek, ma matowy kolor, ale nie wykończenie. Świetnie się nadaje do codziennego makijażu. ma kolor takiego przybrudzonego różu. Ładnie kryje,odcień zbliżony do naturalnego  koloru ust. Za taką cenę warto wypróbować. Jeśli macie 'eliksir' z Wibo w kolorze 05, to wiedzcie, że ten kolor jest prawie identyczny. Szminka ta ładnie pachnie arbuzem :)Utrzymuje się też w miarę dobrze, z 4 godzinki.




Miałyście już tę pomadkę?? Lubicie mieć takie odcienie na ustach ?

Pozdrawiam
M.
____________________________________________________________
Zapraszam do polubienia mojego Fanpage'a :)

My Ombre Life Blog Facebook


25 komentarzy:

  1. Śliczny nudziakowy kolor;) Przypomina mi bardzo moją szminkę royal glam od bell:):) Śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku wydawała mi się być za ciemna, ale na ustach prezentuje się zupełnie inaczej :]

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście wygląda naturalnie ;) Piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje :)) Mam 05 z Wibo, to może się na nią skuszę, choć wygląda na lekko koralową :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka wydaje się fajna, ma bardzo ładny kolor, dla mnie idealny do codziennego makijażu :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W opakowaniu wydaje się być ciemna. Na ustach jednak daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a u Ciebie zawsze takie piękne zdjęcia ust :) takiego kolorku jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie jest bardzo naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor samej szminki mi się nie podoba, ale na ustach wygląda cudnie, całkiem inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, lubię takie nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek taki jesienny, poważny ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna, ja się czaję na nr 419 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, choć do mnie takie akurat zupełnie nie pasują ;) Muszę się dokładniej przyjrzeć kolorówce Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na ustach wygląda jeszcze ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taka pomadkę, ale inny kolor.
    Twój jest zdecydowanie sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego ja jeszcze jej nie mam?!<3 Wygląda ślicznie! :D Już sobie zapisałam numerek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda! sam kolor szminki nie podoba mi sie, ale na ustach pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój kolor, ale z tej serii pomadki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam pomadke z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się odcień ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest śliczna, granatowa sukienka od Pretty Women rozmiar 36/S ;) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, ze ten odcień by mi pasował

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.