='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 4 grudnia 2013

Dabur, Sesa Oil (Olejek pielęgnacyjny do włosów) - etnospa.pl - recenzja !

Cześć dziewczyny !!!

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję produktu, który stosuję już od dłuższego okresu. Mam tu na myśli dość popularny olej do włosów SESA. Wybrałam go do testów w ramach współpracy z etnospa.pl , ponieważ byłam bardzo ciekawa, jak się sprawdzi . Zapraszam do czytania !


Informacje ogólne:

  • nazwa: Dabur, Sesa Oil (Olejek pielęgnacyjny do włosów)
  • firma: Dabur\
  • cena: ok. 25 zł
  • pojemność: ja mam 90 ml, ale występuje też w większych pojemnościach :)
  • dostępność: np. etnospa.pl
W takim pudełku otrzymujemy produkt:





A poniżej macie kilka informacji od producenta:

Skład olejku oparty został na ajurwedyjskiej recepturze. Składa się z osiemnastu ziół, pięciu olejków doskonale nawilżających włosy i mleka. Kosmetyk bogaty w witaminy C i E. Przeciwdziała wypadaniu włosów, stymuluje wzrost nowych – gęstych, zdrowych i długich, eliminuje łupież. Regularne używanie oleju powoduje że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione.
Przy dłuższym stosowaniu olejku Sesa, włosy ciemnieją.
Sposób użycia: olejek wieczorem nakłada się na umyte i wysuszone włosy oraz na skórę głowy, masując delikatnie opuszkami palców i pozostawia do rana. Rano należy umyć włosy szamponem. Do stosowania dwa-trzy razy w tygodniu.
Skład: Bhrungraj (Eclipta alba) 3% , Trifala 3% w/v, Brahmi (Saraswathi) (Centella asiatica) 1% w/v, Chameli Pan(Chetika) (Jasminum officinale) 1% w/v, Chanothi (Krishnala) (Abrus precatorius) 0.5% w/v, Dhaturo(Mahamohi) (Datura metel) 2% w/v, Elaychi (Sukshma) (Elettaria cardamomum) 0.5% w/v, Gali pan (kalkeshi) (Indigofera tinctoria) 1.% w/v, Indravama (Gavakshi) (Citrullus colocynthis) 1.% w/v, Jatamansi (Tapasvini) (Nardostachys jatamansi) 0.5% w/v, Karanj Beej (Chirbilvak) (pongamia glabra) 0.5% w/v, Neem Beej (paribhadra) (Azadirachta Indica) 0.5% w/v, Mahendi Pan (Henna) (Lawsonia alba) 0.5% w/v, Mandur (Sinhan) (Ferri peroxi dumrubrum) 4% w/v, Rasvanthi (Rasgarbh) (Berberis aristala) 0.5% w/v, Akkal kara (Anacyclus pyrethrum) 0.5% w/v, Vaj (Jatila) (Aconus Calamus) 0.5% w/v, Yashti Madhu (Mulethi) (Glycyrrhiza glabra) 0.5 % w/v, Milk (Dugdha) 10% v/v, Wheat Germ Oil (Triticum aestivum) 1% , Lemon Oil (Citrus medica) 1% Bogate źródło witaminy C i antyoksydantów, Nilibhrungandi Oil 8% , Til Oil (Sesamum indicum) 25%, Sugandhit Dravya 2% ,Colour : Quinazarine Green SS










A co mamy w środku ?




Powyżej widzicie zdjęcie olejku :)




Moja opinia:
Stosuję ten olejek bardzo intensywnie. A świadczy o tym to, że już niewiele mi go pozostało. Stosuję go 2 razy w tygodniu. Nakładam go przede wszystkim na cebulki na górze głowy. i na jakieś 10 cm włosów. Zostawiałam na ok. 3-4 h i zmywałam szamponem( można zostawić na noc, ale nie lubię sobie brudzić poduszki) Zacznę od zapachu. I tu jest różnie. Bo ten zapach można lubić lub nienawidzić . Ja po 2 użyciach się przyzwyczaiłam do tego aromatu. Są to bardzo mocne zioła i inne tego typu składniki, które na prawdę mocno pachną. Mnie to nie przeszkadza, w domu, mojej mamie też nie, ale mój tata i siostra nienawidzą tego "smrodu" - jak to nazwali. :P Więc tu już od Waszego gustu zależy. Jeśli chodzi o działanie, to mogę powiedzieć, że olej przyspiesza porost włosków, tzw. baby hair . Trochę śmiesznie to wygląda, jak Ci tyle mini włosków nowych wyrasta, ale nie to dobrze, że rosną . Ważne jest to, że olej może delikatnie przyciemnić włosy, ja tam zmiany koloru nie zauważyłam, na wszelki wypadek, nie nakładałam go na moje jasne końcówki. Po zastosowaniu, włosy są bardziej miękkie i miłe w dotyku. Mi się to podoba . Mam wrażenie, że są zdrowsze i mają oczywiście więcej blasku.
Ogromnym plusem jest skład tego oleju, gdyż ma w sobie wiele cennych odżywczych substancji. Mam nadzieję, że komuś nieco rozjaśniłam to, jak działa ten olej  :) Polecam ten olej osobom, które chcą wzmocnić i zagęścić swoje włosy !




Ten olej otrzymałam w ramach współpracy z naprawdę godną zaufania firmą: Etnobazar / Etnospa. Mają w swojej ofercie chyba wszystkie rodzaje olejów jak i inne produkty z całego świata ! Polecam Wam tę stronkę:




Jeśli miałyście ten olej, to dajcie znać w komentarzach, co o nim sądzicie :) Może polecacie jakieś inne olejki ??

Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. Fajny fajny, ale i tak nie lubię tego zapachu jak chodzisz w nim po domu (takei perfumy od babci), ale skoro jest dobry to niech Ci będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś jak się trafi okazja to się w niego zaopatrze i wypróbuję, ale zamówienia na jeden olejek robić nie bedę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem , ja zawsze robię listę i potem zamawiam w większej ilości rzeczy ;)

      Usuń
  3. może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory byłam wierna kokosowemu, ale to już któraś z kolei recenzja, która zachęca mnie do wypróbowania czegoś od dalekowschodnich sąsiadów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, muszę wypróbować ten kokosowy ;)

      Usuń
  5. zastanawiałam się nad olejkami tej firmy, ale mam jeszcze spore zapasy innych, jednak kiedyś na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wersję egzotyczną, ale jeszcze nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o tym olejku już dawno, kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałabym się przyciemnienia na moich blond włosach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam przyciemnienia nie zauważyłam, może gdybym miała jeszcze większe opakowanie, to coś by się stało:)

      Usuń
  9. Domyślam się, że działa świetnie, ale zapach i przyciemnianie włosów mnie zniechęcają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. hm przyznam szczerze ze po opakowaniu tego olejku chyba bym nie kupila... zawsze omijam podzejrzane opakowania. Po Twojej recenzji mam jednak ochote przetestowac
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje sie fajny , tylko nie wiem jak z zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę właśnie nabyć koniecznie jakiś olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli to na prawdę działa to tego własnie szukalam! :)
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo zainteresowałaś mnie tym olejkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś mnie nie kusi ten olejek, tym bardziej skoro może przyciemnić włosy, a tego za bardzo nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.