='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 24 listopada 2013

Zakupy w Rossmann !

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj i ja chciałabym Wam pokazać moje skromne zakupy z Rossmann, ( -40% ) . Lubię oglądać na innych blogach wszystkie nowości, które sobie kupiłyście, więc i ja chciałabym Wam przedstawić moje nowe nabytki :) Gdy przyszłam do Rossmanna to troszkę się zdziwiłam, bo jak na godzinę 14:00, to ludzi było bardzo mało. Wszystkie kosmetyki były na miejscu oprócz pisaków z Wibo, na które polowałam :( 


Nie jest tego dużo, bo stwierdziłam , że wszystkie potrzebne rzeczy do makijażu mam i to nawet w zapasie, więc skusiłam się na:


  • Lakier Wibo Express growth, w pięknym głębokim kolorze ( kupiłam za 3 zł)

  • Puder sypki firmy Manhattan, chcę wypróbować jakiś inny sypki puder :) ( kupiłam za 18 zł )

  • pomadka firmy Eveline, miałam kupić 05 z Wibo, ale w końcu kupiłam tę z Eveline o podobnym odcieniu :) ( kupiłam za 6 zł )


I to już są wszystkie moje zakupy, jak widzicie dużo tego nie jest :)


A jak tam u Was idą zakupy w Rossmanie ?? Co sądzicie o tych nowościach ?

Pozdrawiam,
M.

36 komentarzy:

  1. Też miałam w ręku ten puder z Manhattanu, ale ostatecznie się skusiłam na puder sypki z Bourjois i jestem mega zadowolona z niego (póki co;P). Śliczny kolorek tego lakieru z Wibo- ja nie kupiłam dla siebie żadnego lakieru-jedynie 2 dla mamy i teraz żałuję. Jutro jeszcze wstąpię do Rossmanna, może jakiś piasek został, choć wątpię ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się nad kupnem pudru sypkiego..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja też już po pierwszej części zakupów w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy, ten puder z Manhattanu też mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier zapowiada się super. Ja weszłam do Rossmanna i z niego wyszłam - chciałam puder z Bourjois ale go nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego pudru sypkiego. Daj znać jak się u Ciebie sprawdza :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja omijam Rossmana szerokim łukiem :D Listopad był ( i niestety jeszcze jesT :D ) pod hasłem : Paula nie kupuje kosmetyków !! :(
    A pomadka - chętniee bym się w taką zaopatrzyłą - wygląda przecudownie ! Czekam na więcej słówek o niej

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten puder od Paulinki z wymiany, całkiem nieźle się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pudry z Manhattanu- dotychczas najczęściej używałam tych w kompakcie, ale ostatnio bardzo polubiłam się z sypkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam tylko dwa tusze Lovely- Pump Up ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już się spłukałam i trzymam się od Rossmanna z daleka:D szkoda, że w tych w których byłam nie ma szafy Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam tą pomadkę z Eveline tylko inny kolor. Na razie jestem z niej zadwolona, jestem ciekawa jak u cb się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również zakupiłam ten lakier. Najbardziej jestem ciekawa tego pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w Rossmannie też jakichś wielkich tłumów nie było ;) Ten puder z Manhattan się powiela na wielu blogach, hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier Wibo i pomadkę chętnie bym Ci ukradła, chyba mamy podobny gust hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie pewnie też wibo eliksiry wykupione ;/ więc spojrzę na Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier piękny, w moim kolorze, mam zapas kolorówki a rzadko się maluję, nie poszłam do rossmanna chociaż promocje zawsze są bardzo koszące

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam z Wibo piaskowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się tez wybieram po zakupy do rosmana :) po lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam 2 lakiery z Wibo i u mnie się nie sprawdziły, rzadkie, spływają, potrzeba kilku warstw żeby dobrze pokryły płytkę :/ ciekawe jak sprawdzi się ten odcień? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie ten puder sypki.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam całą kolorówkę i to jeszcze w zapasie ;)
    podoba mi się ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się puder :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super kosmetyki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  25. Super nowości, mam nadzieję, że Ci posłużą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier ma swietny kolor uwielbiam taki. Pomadka tez wyglada fajnie dla mnie lednak pudrowy roz pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. super zakupy ,czekam aż zaprezentujesz lakier z wibo na paznokciach, bo w opakowaniu ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.