='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 17 listopada 2013

SPOTKANIE ŚLĄSKICH BLOGEREK w Rybniku !!

Cześć !!!

Waczoraj w Rybniku odbyło się spotkanie blogerek, w którym i ja brałam udział. Jeszcze nigdy nie byłam na tego typu "imprezie" ,ale muszę przyznać, że było świetnie. Nie sądziłam, że towarzystwo będzie takie miłe i sympatyczne . To było bardzo przyjemne spotkanie, które z pewnością będę wspominać z uśmiechem  na twarzy . Zacznę od krótkiej relacji z przebiegu spotkania, potem kilka słów o naszych prezentach od sponsorów spotkania :) 




Gdy przyszłyśmy, na wszystkie dziewczyny już były na sali, następnie otrzymałyśmy przypinki z nazwami naszych blogów i imionami, także dostałyśmy długopisy z tym samym napisem.A mamy je od przypinka.pl 





Potem otrzymałyśmy paczki od sponsorów, których było bardzo dużo. Mimo tego, że były ciężkie, z chęcią wzięłyśmy je do domów, bo w środku czekały na nas liczne prezenty ! 






Pierwsza swoją prezentację rozpoczęła pani z firmy Matcha, mówiła nam o herbacie zielonej ich firmy oraz o pięknych kwitnących herbatach, musiałam sobie jedną kuleczkę zakupić, bardzo mi się spodobała :)





Uważnie słuchają :)






Po degustacji herbaty, swój pokaz rozpoczęła pani Dagna z firmy Soraya, która obdarzyła nas wieloma upominkami. Mogłyśmy sprawidzić kilka kosmetyków tej firmy, a miła pani przedstawiciel pokazała nam prezentację najnowszej linii kosmetyków .





Szybkie sprawdzenie zapachów, konsystencji i oczywiście uwiecznienie wszystkiego na zdjęciach :)


A co my tu mamy ? :)


Nasze towarzystwo z na przeciwka :)




A potem kolejna prezentacja, tym razem inaczej, bo były to panie braffiterki z Vanilla Body Shop. Mogłyśmy się dowiedzieć , jak prawidłowo dobrać biustonosz, a także poznać wiele ciekawych porad dotyczących biustonoszy. Wielkie brawa należą się pani modelce, na której był pokazywany dobór właściwego stanika.

Po wszystkich pokazach mogłyśmy przystąpić do naszej małej wymiany kosmetyków, u mnie bardzo owocnie, bo dzięki Paulinie , Edycie mam w swojej kolekcji te cudeńka :






Dziękuję również Darii , która obdarowała mnie maseczką do twarzy :*




Potem już tylko pogaduchy i pyszne naleśniki z malinami ^^
Spotkanie uważam za naprawdę UDANE !!!
A tutaj ja w doborowym towarzystwie ^^



Teraz przejdę do rzeczy, które dostałam od sponsorów spotkania:



Myślę, że pokażę Wam same zdjęcia rzeczy, bo wszystko widać na zdjęciach :)






























I to tyle :) Zdjęć było wiele, ale mam nadzieję,  że Was nie zanudziłam :) Za zdjęcia ze spotkania dziękuję Natalii :*  Dziękuję za tak miłe towarzystwo,mam nadzieję, że jeszcze się na jakimś spotkaniu zobaczymy !! Pozdrawiam Was wszystkich :)!

A teraz jeszcze podziękowania dla sponsorów spotkania!!:





Całusy.
M.

26 komentarzy:

  1. było świetnie! ;) Mam nadzieję, że to nie ostatnie takie spotkanie ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję !!!!

      Usuń
  2. no i wiedziałam,że wyszłam jak jakiś matoł hihi :D fajnie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj , jest ślicznie !!! :)

      Usuń
    2. Weź nie przesadzaj Paulinko :):)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :) U Ciebie to dopiero widać jak dużo jest tego wszystkiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. było na prawdę fajnie, mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się kiedyś w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostalyscie naprawde sporo gratisow ;)
    Niektore naprawde interesujace

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę wpisy z blogerskich spotkań, to zżera mnie zazdrość! :D heh Gratuluję możliwości spotkania się z innymi blogerkami i otrzymania takiej masy wspaniałości :) Teraz nie pozostało nic innego jak tylko testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the photos :)
    Have you heard about Victoria's Secret Fashion show, and the 10 million dollar bra?!
    Check out my blog - www.lovefromsimmie.com for exclusive pics & my fave outfits from the night!

    Stay beautiful xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie Ci zazdroszczę tego spotkania i tych prezentów , mam nadzieję, że i u nas w województwie niedługo będzie takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkania i tych wszystkich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę spotkania ;) nie ma to jak porozmawiać z ludźmi, którzy mają podobne pasje do naszych :D
    +obserwuję ;)

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę :) Chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu i poznać inne dziewczyny, które prowadzą bloga o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super spotkanie, ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania! :) do zobaczenia następnym razem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że za niedługo powtórzymy spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądałaś na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miło było Cię poznać, dziękuję za miłe towarzystwo :)
    i ja mam nadzieję że to nie ostatnie spotkanie w tym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Było świetnie, nie spodziewałam się, że będzie, aż tak fajnie:) Miło było zobaczyć Cię "w realu" :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.