='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 12 listopada 2013

SENSIQUE Strong and sexy nails with tefpoly

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat jednego z nowszych moich nabytków, czyli białego lakieru z Sensique. Od dłuższego czasu szukałam takiego lakieru, bo bardzo mi się podoba u innych na paznokciach :)


Informacje ogólne:

  • firma: Sensique
  • nazwa:  Strong and sexy nails with tefpoly 
  • pojemność: 8 ml
  • kolor: biały , matowy 
  • cena: ok. 6 zł
  • dostępność: np. Natura








Moja opinia:
Lakier bardzo mi się podoba! Mam tu 2 warstwy i tyle wystarczy, by były takie jakie są ! Zaczyna schodzić po ok. 4 dniach , tak jak większość lakierów. Pasuje do większości stylizacji, nawet tych jesiennych :)

A tak wygląda na paznokciach :






Co o nim sądzicie?? Lubicie mieć taki kolor na paznokciach??

Całusy.
M.

22 komentarze:

  1. Bialy i czarny mysle ze to kolory bardzo przydatne takze jeslu chodzi o lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny jak na dwie warstwy, ja mam jakąś biel z manhatanu, ale jest do niczego, smuży i wygląda bardzo źle :/

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie wyglądają bardzo schludnie ;-) świetny!
    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały lakier... kocham go! Idealnie pasuje do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny lakier ;-) lubię biel na paznokciach ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ;D fajnie kryje jak na 2 warstwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda! podoba mi się, że nie ma efektu "korektorowych" paznokci, tylko faktycznie jest to schludny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najbardziej lubię takie kolorki, oby tylko nie wglądał jak korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie potrafie sie przekonac do widoku białych paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest :) Ja jednak zostaję wierna GD Fantastic Colour 104 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jest ok, ale nie jest aż tak rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. taki bialutki, na zimę się przyda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.