='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 10 listopada 2013

Safari nail polish, Trendy ! Colour ! Nr 108 - Quiz Cosmetics

Cześć !!!

Jakoś tu ostatnio się zrobiło lakierowo, ale ja lubię zmieniać i próbować nowe lakiery, więc i dzisiaj moja nowa perełka, czyli lakier, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Quiz Cosmetics. 



Informacje ogólne: 

  • firma: Quiz Cosmetics
  • marka: Safari nail polish 
  • nazwa: Trendy ! Colour ! 
  • numer: 108
  • cena: ok. 4 zł
  • dostępność: quiz.pl
  • pojemność: 12 ml





Moja opinia:
Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ten lakier. Jego kolor może wydawać się czarny, ale tak naprawdę jest granatowy. Zdjęcia paznokci pomalowanych tym lakierem robiłam 4 dnia, po aplikacji, gdyż nie miałam czasu, ale jak widzicie, lakier świetnie się trzyma ! Teraz jest już 6 dzień na moich paznokciach i dopiero teraz zaczynają się pojawiać pierwsze ubytki. Jest wydajny, bo 12 ml to bardzo dużo jak na lakier. Jest tani, więc tym bardziej się opłaca. Bardzo przyjemny, jesienny kolor ! 













Za te małe "wgniecenia" przepraszam, ale tak się dzieje, jak się pomaluje paznokcie 30 min. przed snem :P ;)
Mam nadzieję, że komuś się spodoba ten kolor ! Dziękuję Quiz Cosmetics za możliwość testowania tego lakieru . Pamiętajcie, że ten fakt nie miał wpływu na moją ocenę !


Co o nim sądzicie?? Miałyście już te lakiery ?

Całusy.
M.

37 komentarzy:

  1. wiele dobrego słyszałam o lakierach safari, ale sama jeszcze nigdy żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to jest granat, moze zdjęcia tego koloru idealnie nie oddały..

      Usuń
  3. Nice black shade :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-plaid-dress-from-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię czerni na paznokciach, ta też nie przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wygląda jak czarny, przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale w rzeczywistości jest bardziej granatowy :)

      Usuń
  6. mam go i kurcze trochę mi zgęstniał...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka kolorków i bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię lakiery safari, ale jakoś nie chcą się u mnie dobrze trzymać ;/ ten lakier mi się podoba, rzeczywiście idealnie pasuje do pogody jaką widzimy za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałam się nabrać bo myślałam że to czerń :)
    Świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. love black nail varnish :)
    Have you seen my recent post 'My Sugar Crush'
    Check it out at www.lovefromsimmie.com

    Keep in touch
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie jakoś te lakiery nie ciągną do siebie, ale ładnie się prezentuje ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey beauty :) would we follow each other on gfc and bloglovin? Maybe also on Instagram and twitter (widget on my blog), what do you mean? Regards from germany

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te lakiery <3 mam jak na razie 4 w swojej kolekcji i na pewno zakupie wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię mieć ciemnych lakierów na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice color...Really convenient for winter...

    Have a nice week ahead dear...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Zaciekawiłaś mnie.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. wolę ejdnak czarny w polaczeni z innymi kolrkami u kobiet ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. czarny i biały lakier najlepiej wygląda właśnie na takiej długości paznokcia, jaką masz Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerni zazwyczaj nie noszę na paznokciach, ale podoba mi się z jakimiś błyskotkami na wierzchu ;) wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sobie coś takiego zakupić właśnie ;)

      Usuń
  20. Też mam ten odcień i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś żółty, ale nie byłam zadowolona :( Może inne kolory lepiej się sprawdzą :)
    zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy: http://blackcherrylady.blogspot.com/2013/11/witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne paznokcie, ja nie używam ciemnych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te lakiery Safari :] Ostatnio sama prezentowałam neonowy róż :] Ten kolorek jest świetny, taki tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarny na paznokciach nie jest dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam lakiery tej Serii! ;))) ładny kolorek
    obserwujemy?

    // klikniesz na moim blogu w baner aupie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie wyglada jak czarny... Ma bardzo przystepna cene jak na taka jakosc

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten kolorek :) pomyślę o zakupie :) pozdrawiam

    http://fashionanddreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przepadam za czarnym kolorem ale te prezentuje się całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oo nie, nie cierpię czarnych na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie używałam lakierów safari, ale słyszałam, że są świetne i tanie. mimo, że mam odwyk od kupowania lakierów może się skuszę w końcu jak spotkam je gdzieś :D
    poklikałabyś u mnie w banner choies & oasap? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.