='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 20 listopada 2013

Red Rose Water Dabur - woda różana !

Cześć!!!

Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat wody różanej firmy Dabur. Wygrałam ją jakiś czas temu w rozdaniu i tak zaczęła się nasza "znajomość" . Jeśli jesteście ciekawe, co o niej sądzę, to zapraszam do czytania !


Informacje ogólne:
  • nazwa: Woda Różana Dabur
  • firma: Dabur
  • cena: ok. 15 zł
  • pojemność: 250 ml
  • dostępność: np. zielarnia24.plhelfy.pl ..


Od producenta:
"Woda różana otrzymywana z świeżych płatków różanych. Posiada piękny, naturalny zapach.  Również jest znana i ceniona ze swych pielęgnacyjnych właściwości: odświeża, tonizuje, nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę. Regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek. Codzienne stosowanie wody różanej powoduje, że skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające. Woda różana to sekret piękna. Woda różana jest idealnym uzupełnieniem maseczek do twarzy z naturalnych składników. Przygotowując maseczkę ze sproszkowanych ziół, roślin czy kwiatów warto zamiast zwykłej wody zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i pozytywnie zaskakujący:) Wspomaga dobroczynne działanie pozostałych składników maseczki! Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów - do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie. Można również robić okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną. Woda różana może służyć do wyrobu własnych kosmetyków. Woda różana ma działanie  nawilżające, łagodzące, dodatkowo zamyka pory skóry."

SKŁAD:
Aqua, Propylene glycol, Potassium sorbate, Rose extract, Citric acid, Citronellol, Geraniol.





Moja opinia:
Nigdy wcześniej nie miałam wody różanej, więc była to dla mnie nowość. Nie lubię toników, mam wrażenie, że skóra jest po nich "lepka" . Myślałam więc, że woda da podobny efekt do toniku, a tu niespodzianka. Jestem z niej bardzo zadowolona. Główny plus to to , że po umyciu twarzy, gdy nałożę ją wacikiem na twarz, skóra czuje ukojenie i delikatne nawilżenie. Po czym woda wchłania się i pozostaje po niej ładny zapach róż. Produkt jest naturalny, więc nie podrażnia skóry. Łagodzi zaczerwienienia i zmniejsza pory.Jest idealna pod krem. Można ją dodać do maseczek , świetnie się spisuje. Jeśli macie np. zmęczone oczy po całym dniu pracy, to nasączcie wacik wodą, nałóżcie na powieki i relaks dla oczu gotowy ! Jest też ponoć dobra do płukanek, ale ja jeszcze nie próbowałam :) Jeśli chodzi o minusy, to jest to dostępność, bo raczej nie dostaniecie jej stacjonarnie. Także minusem jest opakowanie, a dokładniej zamknięcie. Polecam ją osobom ze skórą wrażliwą, podrażnioną, posiadaczki skóry tłustej i mieszanej niech się nie martwią, bo woda nie powoduje powstawania nowych niespodzianek ;)



Dajcie znać, jak się u Was sprawuje !!

Co o niej sądzicie ?? Miałyście już do czynienia z wodą różaną ?

Całusy.
M.

21 komentarzy:

  1. chciałabym ją ponieważ kocham rózane rzeczy :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Stacjonarnie też można ją dostać- w każdej mydlarni, których teraz wszędzie pełno ;P Uwielbiam wodę różaną! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Dobrze wiedzieć , w takim razie muszę się rozejrzeć ;)

      Usuń
    2. o! też o tym nie wiedziałam :)

      Usuń
  3. jestem wielką fanką wody rżanej, miałam z 2 innych marek.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam wodę różaną:) to coś niezastąpionego w mojej codziennej pielęgnacji:) cieszę się, że u Ciebie także się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szczęściarą, dostałaś Dabur ze starym składem! Obecny jest brzydki, z dodatkami, dobrze jest o tym wiedzieć :) Z tego, co wiem KFC ma jeszcze ładny skład, jeśli byłabyś zainteresowana kupnem kolejnej buteleczki. Zmiana składu została spowodowana zamieszkami w Syrii i Dabur po prostu nie dostał dostawy wody różanej, więc kombinuje jak może :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,nie wiedziałam , że teraz zmnienili skład.. no szkoda !

      Usuń
  6. Ach, uwielbiam różane kosmetyki! Pamiętam, że moja siostra, kiedy była w Bułgarii, przywiozła ich mnóstwo ze sobą i byłam nimi całkowicie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o niej duużo pozytywów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam wody różanej... ale kiedyś u mallen widziałam pozytywną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam wody różanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna marzę o wodzie różanej ! Szukałam prawie wszędzie, niestety z żadnej firmy nie ma w moim miasteczku żadnej wody różanej . Chciałabym mieć właśnie tę z Dabur, skoro twierdzisz, że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo o niej słyszałam, ale mi nie podchodzi różany zapach :P Co do butelki, to napewno ciężko się jej używa, spróbuj przelać to atomizera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys mialam wode rozana i zdecydowanie to nie moj zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Róża - fuj - ale dla jej działania pokusiłabym się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.