='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 1 listopada 2013

Quiz cosmetics , cienie do powiek- recenzja + makijaż !!!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat cieni , które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Quiz Cosmetics. Bardzo spodobały mi się te kolory, a naprawdę wiele ciekawych makijaży można nimi zmalować. Dzisiejszy makijaż oka jest wykonany tylko i wyłącznie za pomocą tejże paletki cieni :)!


Zacznę od recenzji tych cieni:



Informacje ogólne:

  • firma: QUIZ COSMETICS
  • nazwa: cienie do powiek nr 411
  • masa: 4 g
  • cena: ok. 6 zł
  • dostępność: np. sklep quiz.pl


SKŁAD:


Tak wyglądają z bliska:




Moja opinia:
Moja opinia jest niemalże identyczna , jak do poprzednio testowanego cienia tej firmy. Mimo swej niskiej ceny, cienie są bardzo dobrej jakości, długo trzymają się na powiece, pigmentacja jest również na plus. Mają satynowe wykończenie, które ślicznie wygląda na powiekach . Polecam !




Swatche ( bez żadnej bazy )




I to tyle o samych cieniach, żeby Wam dokładnie pokazać, jakie są te cienie, wykonałam dla Was makijaż tą paletką. Myślę , że bardzo pasuje do brązowych tęczówek, ale do innych kolorów oczu też jest świetny . Zacznę od krótkiego i łatwego "krok po kroku":


1. Na oko nakładam bazę pod cienie, ja mam z Hean, ale może być każda inna , brwi są już podkreślone kredką z Catrice i cieniem z Inglota.
2. W wewnętrznym kąciku górnej powieki nakładam najjaśniejszego cienia z naszej paletki.
3. Obok niego, na Środku nakładam jasny , zielony cień.
4. Zewnętrzną część górnej powieki pokrywam granatowym cieniem. 
5. Na dolnej powiece, od zewnątrz do połowy nakładam ciemny zielony cień.
6. Na dolną powiekę, obok tej zieleni nakładam znowu jasny , beżowy cień.
7. Robię kreskę ciemnym zielonym cieniem, poprzez połączenie go  z Duraline. Na koniec tuszuję rzęsy.

Mam nadzieję, że ten krótki tutorial się Wam przyda, można w ten sposób łączyć wiele kolorów.




Cała twarz: ( usta delkatnie podkreśliłam błyszczykiem Stay with me z essence)







I to już wszystko, mam nadzieję, że się przyda. Jak widzicie, ja bardzo polubiłam te cienie. Moja opinia była szczera, a za możliwość korzystania z tych cieni , dziękuję firmie QUIZ COSMETICS . Ich strona internetowa: quiz.pl



Dajcie znać w komentarzach, czy miałyście już możliwość korzystania z tych cieni oraz co sądzicie o tym makijażu :)

Całusy.
M.

43 komentarze:

  1. Piękny makijaż! Taki kolorowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzeba jakoś ożywić te jesienne klimaty ;)

      Usuń
  2. Makijaż jest prześliczny. Rzeczywiście trafiłaś na bardzo fajne kolory, mnie się tak z tymi niebieskimi nie poszczęściło, bo nie są takie "uniwersalne" :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko pomalowane oczka! Zazdroszczę ;p Ja cieniami nie umiem pomalować się ładnie nawet jednym kolorem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz , ćwicz, a w końcu się uda ;)

      Usuń
  4. Piękne te kolory wyglądają na Twym oczku. Nie spodziewałam się, że efekt na oczach będzie aż tak śliczny. Nie znam tej firmy, ale kosmetyk wydaje się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż cudowny, wyglądasz przepięknie szczególnie na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż. Bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wygląd tych cieni- są takie eleganckie i od razu rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne zestawienie, ale bardo ładnie wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny makijaż:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękny makijaż ! Nie mam słów- cudo:)
    obserwujemy?

    Kochana, mam do Ciebie prośbę. Mogłabyś na moim blogu kliknąć w widget 'VINTED', który znajduje się po prawej stronie? Baardzo mi na tym zależy:*

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się bardzo!:)) też mam cienie z tej firmy i rzeczywiście są fajne i do tego tak tanie..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż ;D
    taki świeży :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oczka kolorowe niczym papużka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda niesamowicie! :) Ale chyba trochę zbyt odważnie jak dla mnie. Ale tak jak mówisz, można to wykorzystać do innych kolorów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny makijaż ! Wyglądasz w nim nieziemsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycający makijaż oczu.!
    jestem pod ogromny wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful eye makeup! Great blog you have!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż wspaniały, cienie są bardzo dobrze napigmentowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. the eye shadow looks fab darling!
    Have you heard about GlamST the virtual make up tester?
    Check out my new post about it at: www.lovefromsimmie.com

    Stay beautiful xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny makijaż, taki lekki i świeży! Rozwesela w tą brzydką pogodę. A cienie mają piękne kolory i ładne ułożenie w paletce. Szkoda, że nigdzie ich jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie wygladasz na tym pierwszym zdjeciu :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.