='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 30 listopada 2013

Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy - FITOMED

Cześć dziewczyny!!!

Zapraszam do przeczytania kilku słów na temat produktu , który testuję już od dłuższego czasu. Myślę, że mogę się już o nim wypowiedzieć. Otrzymałam go w ramach współpracy z firmą Fitomed


Informacje ogólne:

  • firma: Fitomed
  • nazwa: Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy
  • cena: ok. 12 zł
  • dostępność: np. fitomed.pl
  • pojemność: 250 ml


Od producenta:
Składniki naturalne: hydrolat oczarowy Ecocert (30%), olejek "neroli".
Właściwości i działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn o niezwykle świeżym zapachu łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę. Orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco i stymulująco na umysł.
Objętość: 200 ml.
INCI: INCI: Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, Parfum (linalool, limonene, geraniol, citral), C.I.19140.








Moja opinia:
Jak widzicie na zdjęciach, płyn jest przezroczysty, aczkolwiek ma pomarańczowe zabarwienie. Na początku mówię, że nie razi swoim zapachem. Myślałam, że będzie zionął gorzką pomarańczą, ale pachnie delikatnie , ładnym zapachem pomarańczy . Naprawdę miły ! Płyn ma bardzo fajny atomizer, przez co aplikacja jest dziecinnie prosta. Zamykam oczy i 1-2 razy spryskuję nim twarz. W ciągu dnia tę czynność powtarzam zazwyczaj 2- 3 razy oraz gdy chcę się orzeźwić, przydatne przy nauce, gdy zasypiam :P Przechodząc do działania tego płynu, to muszę powiedzieć, że jest świetny w swojej prostocie. Myślę, że to właśnie dzięki ego naturalnemu składowi, ma takie dobre działanie. Nie czujemy po aplikacji lepkiej , niemiłej warstwy, jak to bywa w przypadku, np. niektórych toników. On od razu się wchłania, a efektem jest zmatowienie twarzy oraz jej ukojenie. Świetny przed nałożeniem kremu. Można używać zarówno bez makijażu, jak i z nim na twarzy, nie bójcie się, na pewno go nie uszkodzi ! Bardzo przydatny w ciepłe dni, na lato będzie jak znalazł :)Czuć też , że ściąga pory, jest przeznaczony dla cery tłustej i problematycznej. Nie polecam dziewczynom ze skórą suchą ! Ja go polubiłam i mimo bardzo częstego użytkowania, jeszcze bardzo dużo zostało !





Produkt otrzymałam do testowania od firmy Fitomed, którą z resztą bardzo polubiłam, za naturalne i godne uwagi produkty. Nie miało to wpływu na moją opinię !!




Miałyście już do czynienia z tym płynem?? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam,
M.

20 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo przypadł mi do gustu, a wydajność to jego ogromna zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm może zakupię w okresie letnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy ;) Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego płynu nie znam, ale miałam różany dla sucharków z Fitomedu i niestety trochę mnie podrażnił...

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :) sama bym z chęcią przetestowała :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post honey
    Have you seen my new post about Head Chains?
    There is also a 10% discount code for House of Bounty!
    Click www.lovefromsimmie.com :)


    Stay pretty honey, xxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. już wcześniej o nim czytałam o chcę go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się na niego skuszę jak wykończę wody termalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego produktu, fajny skład :) Zaintrygował mnie :) Muszę się bliżej przyjrzeć produktom tej marki.
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. very good blog :)=

    Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi, znajomy produkt! też go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam go ciekawa, bo sam hydrolat oczarowy nie do końca mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  14. nice, and great pics! :)


    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jakby sprawdził się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam go, ale czytając o nim myślę, że by mi podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o tym produkcie, ale na pewno skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i wlasnie sobie przypomnialam ze mialam kupic taka mgielke juz jakis czas temu ale nie znalazlam a pozniej po prostu zapomnialam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.