='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 8 listopada 2013

PROJEKT SIOSTRZANY: Dziewczęcy makijaż w odcieniach fioletu i zieleni


Cześć dziewczyny !!!

Ostatnio wpadłam na pomysł wraz z moją siostrą Natalią , że będziemy co jakiś czas publikować posty, które wspólnie będziemy tworzyć. Mam tu na myśli to , że np. będziemy nawzajem sobie robić makijaże, czy też inne tego typu rzeczy i będziemy na ten temat pisały posty. Tym razem postawiłyśmy na makijaż. Natalia zrobiła mi , a ja jej. Przez cały czas pracy nie zaglądałyśmy do lusterek , a temat i kolorystyka makijażu nie były nam znane . Jest to jeden z pierwszych moich makijaży na kimś, więc było to na pewno nowe doświadczenie, które miło wspominam, bo śmiechu było dużo :) Nie przedłużając, zapraszam Was do czytania tego postu, a także oglądania zdjęć i komentowania mojej "pracy" . 

Przejdźmy do tutorialu:

  • twarz: Na całą twarz nałożyłam BB z Under Twenty, użyłam korektora Catrice, całość przypudrowałam pudrem sypkim Celia, nałożyłam bronzer zakupiony w Biedronce, róż też. 
  • brwi: Tu standardowo. Najpierw nałożyłam kredkę z Catrice , a potem cień do brwi firmy Inglot.
  • usta: Zaznaczjąc mocniej wewnętrzną część ust, nalożyłam pomadkę Paris Memories, o której pisałam już na blogu tu .
  • oczy: Poniżej macie zdjęcia "krok po kroku", a dalej , opis.
1) Na powiekę nałożyłam bazę firmy Hean. Górną część powieki , pod brwiami, rozjaśniłam nieco jasnym cieniem z paletki Sleek Au Naturel.
2) Na górnej powiece zrobiłam kreskę Kajalem, roztarłam ją fioletowym cieniem z paletki Sleek Acid.
3) Nałożyłam na większą część powieki ten sam fiolet.
4) Na środkową część górnej powieki nałożyłam sypki, cimno zielony cień firmy Collection 2000 nr 13.
5)Roztarłam oba cienie czystym pędzelkiem.
6) Na wewnętrzny kącik górnej powieki nałożyłam jasny cień Quiz Cosmetics ( cienie do powiek nr 411)
7) Na dolną powiekę od zewnątrz nałożyłam ten sam fiolet, co u góry.
8) Obok fioletu nakłożyłam zielony ciemny cień z paletki Quiz Cosmetics nr 411.
9) Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam delikatnym , jasnym perłowym cieniem z paletki Sleek Au Naturel. Rzęsy podkreśliłam tuszem firmy Maybelline Volume Express.
10) To już gotowe oko.






Mam nadzieję, że ten tutorial był przydatny:)

Poniżej już macie cały makijaż . Myślę, że świetnie pasuje do zielonych i brązowych oczu. Będzie idealny na jesienne wyjścia, dzięki tym barwom. Podobają mi się te kolory i myślę , że pasują Natalii :)





A na koniec takie wspólne zdjęcie :



Bardzo lubię takie wyzwania. Mam nadzieję, że choć trochę Wam się przydadzą posty tego typu. Dziękuję Natalii , że mi użyczyła swojej twarzy :) Zapraszam na jej blog : natalia-lily.blogspot.com. Tam znajdziecie makijaż zrobiony na mnie , przez nią ;)KLIK KLIK

Całusy.
M.

45 komentarzy:

  1. ale super pomysł! :D oba makijaże są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie pomalowałaś siostrę ;) Na początku myślę, o co chodzi, czemu u Ciebie zdjęcie siostry, a u siostry Twoje ;D Ale podoba mi się ten Wasz projekt- oby więcej takich postów ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie zieleni i fioletu :) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie kolorów! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają te kolory, szczególnie fioletowy ;-)) . porządkujcie swoje kosmetyki na spotkanie !
    a na tym zdjęciu wyglądacie jak jakieś agentki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bardzo dobrą pigmentację mają te cienie ! ;) Poszukam czegoś na spotkanie ;)
      Haha , atomówki :)

      Usuń
  6. Super pomysł z tym projektem. A makijaż jest cudny, uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie kolorków :) Piękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie <3 ten fioletowy cień ma boski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście niesamowicie do siebie podobne ;-) A makijaż cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i makijaż i siostrzyczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż! Pasuje Natalii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały makijaż! Kawał dobrej roboty odwaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, bez przesady :P ale bardzo dziękuję :)!!

      Usuń
  13. Śliczny makijaż :) ale jak dla mnie za odważny, więc pozostanę na podziwianiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż:) kolorki wyraziste i bardzo ale to bardzo pasują do twojej siostry:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie kolorowo podoba mi się :)

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój makijaż i urodę podziwiałam już na blogu Twojej siostry, pięknie wyglądasz! A make up który Ty wykonałaś także mi się podoba :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku , dziękuję za takie miłe słowa !!

      Usuń
  17. piękny makijaż! i pomysł równie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pomysł był bardzo spontaniczny, wymyślałam na bieżąco :P :)

      Usuń
  18. fajne połączenie kolorów, podoba mi się :) siostrze bardzo pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten makijaż! Aż trudno uwierzyć, że to pierwszy raz malowałaś kogoś!
    Wyszło bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładnie, ale chyba trochę za dużo fioletu, albo kolory mogłyby być odwrócone, ale nie wiem. Nie znam się za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pokombinować z kolorami, jak kto woli ;)

      Usuń
  21. Przecudny makijaż !
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sure..I would love to follow ya :)

    Followed now on GFC..hope you will follow back as promised
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makeup!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    *Jeśli możesz to kliknij w napis SHEINSIDE u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dosyc odwazne kolory wyglada to nardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.