='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 28 listopada 2013

Naturalna sól kąpielowa żurawina - Salco au Naturel

Cześć dziewczyny!!!

Nie pisałam jeszcze postu na temat soli kąpielowych, więc pora to zmienić. Chciałabym Wam przedstawić jedną z moich ulubionych soli. Wygrałam ją w rozdaniu, prędzej nie słyszałam o tym produkcie, a to szkoda !


Informacje ogólne:
  • firma: Salco au Naturel
  • nazwa: Naturalna sól kąpielowa żurawina 
  • cena: pełnowartościowy produkt - ok. 14 zł
  • masa: pełnowartościowy produkt - 750 g, ja mam 100 g 
  • dostępność: np. zielarnia24.pl , krainasoli.pl


Od producenta: 
NATURALNA SÓL KAPIELOWA JODOWO-BROMOWA, kompozycja zapachowa żurawinowa zawiera w swoim składzie unikalny, rodzimy kompleks biopierwiastków dzięki którym wspomaga odnowę biologiczną organizmu, odżywia i pielęgnuje.
Ciepła, relaksująca kąpiel z jej użyciem powoduje otwarcie się porów skóry i stymuluje proces wymiany jonowej, podczas którego z organizmu usuwane są produkty przemiany materii, a wchłaniane wraz z wodą z i znajdujące się w niej minerały. Opóźnia procesy starzenia się skóry, nawilża i regeneruje. Dzięki właściwościom ujędrniającym i wygładzającym pomaga w zapobieganiu cellulitowi oraz pobudza krążenie na poziomie komórkowym. Odpowiedni dobór olejków eterycznych oraz kompozycji zapachowej pozwala na pełny relaks i odprężenie.
Produkt naturalny nie posiada w swoim składzie sztucznych barwników i konserwantów.
SKŁADNIKI(INCI) Sodium Chloride, Aqua, Parfum.
SPOSÓB UŻYCIA: Pod strumień ciepłej wody wsyp sól kąpielową w celu dokładnego rozpuszczenia kryształków. Opakowanie wystarcza na przygotowanie ok. 5 aromatycznych kąpieli.



Tak się prezentuje pełnowartościowy produkt:

źródło:bialymak.eu

Moja opinia:
Moim zdaniem ta sól jest warta uwagi. Plusem jest to , że prawie całkowicie się rozpuszcza, nie to co w przypadku soli kąpielowych z Biedronki. Nie pokażę zdjęcia, jak wygląda w wodzie, bo po rozpuszczeniu jest bezbarwna. Największą zaletą jest jej zapach. Gdy przez parę dni leżała w mojej sypialni, szczelnie zamknięta, to wszędzie unosiła się piękna woń tego produktu . W wodzie też całkiem przyjemnie pachnie. Nie jest zbyt wydajna, jak to sól, bo ja lubię wsypać jej sporo. Nie wysusza skóry, jest delikatna . Polecam Wam ją !


Miałyście już tę sól?? Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,
M.

9 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale jestem jej ciekawa, bo ta z Biedronki mi nie podpasowała ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze przypadła Ci do gustu:) masz racje zapach jest genialny, ja trzymam swoją saszetkę w szufladzie i ilekroć ją odsuwam czuje ten piękny zapach, cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, ostatnio polubiłam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale boję się soli, bo mam wrażliwą skórę i często podrażniają : <

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie miałam takiej soli , ale jak na razie jestem sceptycznie do soli nastawiona po peelingu z solą, który lekko podrażnił moją skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pf. nie mam wanny tylko prysznic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.