='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 13 listopada 2013

Miss X, lakier do paznokci nr 15

Cześć !!!

Wiem, że ostatnio jest tu trochę 'paznokciowo', ale ja lubię lakiery do paznokci, więc chcę Wam przybliżyć nieco, które są dobre, a które są bublami. Dzisiaj post z serii o lakierach od Miss X, które bardzo przypadły mi do gustu, mam nadzieję, że Wam też się spodobają . Tym razem to nie czerwień, a raczej bordo. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć !  





Informacje ogólne:
  • firma: Miss X
  • nazwa: lakier do paznokci nr 15
  • cena: ok. 7 zł
  • pojemność: 8 ml
  • dostępność: Drogeria Sekret Urody







Moja opinia:
Pewnie nie powiem nic nowego, bo wiecie już , że lakiery Miss X przypadły mi do gust, zarówno pod względem konsystencji trwałości , gamy kolorystycznej. To już 3. lakier tej firmy w mojej kolekcji i również mnie nie zawiódł ! Jeśli szukacie taniego i dobrego lakieru, to ten jest idealnym rozwiązaniem !P.S. Na zdjęciach mam 2 warstwy lakieru :)







Moim zdaniem, taki kolor świetnie oddaje jesienne klimaty i pasuje na tę porę roku ! 
Jeśli jesteście zainteresowane tym lakierem to zapraszam na stronę:




Co sądzicie o takim kolorze?? Miałyście już w swoich rekach te lakiery ?

Całusy.
M.

Zapraszam też na prezentacje innych lakierów tej firmy:




20 komentarzy:

  1. Piękny kolor, idealny na jesień :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek, mam taki piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny *.*

    http://zakazanypamietnikzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolorek, ale nr 07 z tej firmy za to podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello doll,
    I came to pay you a visit and I am really delighted with your blog. You have a new follower right away! I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to visit mine and hope that you have a good time there!
    I wish you lots of success!
    kisses
    Aida Camilo
    from
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordo do mnie nie trafia za to dwa pozostale wygladaja fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia i bardzo ładny lakier na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, jesienny odcień. Mam słabość do takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, ale dla mnie za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam sie z lakierem tej firmy, ale jeśli tak zachwalasz, to muszę się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! Mam podobny z Essie i nie rozstaję się z nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że gdybym zobaczyła tą buteleczkę w sklepie to bym nie kupiła. Natomiast na pazurkach wygląda już całkiem fajnie ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.