='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 7 listopada 2013

Miss X , lakier do paznokci nr 07

Cześć dziewczyny!!!

Już ostatnio mogłyście poczytać o moich zachwytach nad lakierami od Miss X. Z kolejnym będzie podobnie. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do lektury :P



Informacje ogólne:
  • firma: Miss X
  • nazwa: lakier do paznokci nr 07
  • cena: ok. 7 zł
  • pojemność: 8 ml
  • dostępność: Drogeria Sekret Urody



Moja opinia:
Myślę, że kolor jest uroczy. Ja takie lubię na swoich paznokciach . Podoba mi się to , że w różnym świetle ma inną ciekawą barwę, jak możecie zobaczyć na zdjęciach. Trwałość też niczego sobie, bo mam go już na paznokciach 4 dzień, a on nadal trzyma się idealnie. Miałam zrobić zdjęcia z 2 warstwami, ale wydawało mi się , że jeszcze trzeba dołożyć, choć już mogłam go tak zostawić. Tak więc mam 3 warstwy :) Bardzo dobry lakier ! 





A tak się prezentuje na paznokciach ( p.s. przepraszam za ten obcięty prawie do zera paznokieć z kciuka, ale niestety okropnie mi się złamał :()








Bardzo dziękuję Miss X za ten świetny lakier. Mam nadzieję, że Wam się spodoba . Zapraszam na Facebook'a od nich : Miss X :) 


Jestem ciekawa, co o nim sądzicie! Dajcie znać w komentarzach :)

Całusy.
M.

22 komentarze:

  1. Piękny kolor! Słodki, ale nie przesłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, widzę, że nie jestem jedyną, której się podoba ten kolorek, a do tego kształt Twoich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ok, ale jakiś piękny to nie jest, podobała mi się jego mocno czerwona wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest bardzo ladny, cena przystepna i bardzo fajnie zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.