='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 26 listopada 2013

MARION - 60 sekundowa maseczka do włosów z olejkiem arganowym

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu miałam okazję wypróbować maseczkę do włosów firmy Marion. Zapraszam do przeczytania mojej opinii o niej . Oczywiście, na opakowaniu była dołączona dodatkowa ulotka od producenta, na temat kosmetyków dla mężczyzn .


Informacje ogólne:

  • firma: Marion
  • nazwa: MARION - 60 sekundowa maseczka do włosów z olejkiem arganowym
  • cena: ok. 2 zł
  • pojemność: 15 ml
  • dostępność: np. drogerie Damiani

Moja opinia:
Myślę, że jest to produkt warty uwagi. Maseczka zdecydowanie ułatwiła mi rozczesanie włosów. Nie plątały się i nie elektryzowały. Ma miły zapach. Włosy były miękkie i miłe w dotyku, po jej zastosowaniu. Bardzo dobry produkt. Aplikacja szybka i łatwa, bardzo dobry jest ten mały aplikator ! Ja użyłam całą na raz . Efekt podobny do tego, po stosowaniu maski Kallos :) 





Co o niej myślicie?? Zaciekawiła Was ?

Pozdrawiam,
M.

12 komentarzy:

  1. Nie znam, ale aplikator to faktycznie fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą maseczkę, ale jeszcze jej nie używałam :) Może dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe mialam tej maseczki. Jednak powinnam sie zaopatrzyc biorac pod uwage moje wlosy ktore zaczely sie trudno rozczesywac

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie, no i jaka cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam taką malinową i śmierdziała okrutnie, wystarczyła mi chyba na 4 razy, a nie na 2 tak jak pisze producent.
    Chyba się nie skuszę na tą wersję, bo nie lubię efektu jak po kallosie na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęca do wypróbowania jej:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam.. jej działanie było średnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie kusi mnie ta maseczka, odrzuca mnie z lekka jej opakowanie ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.