='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 15 listopada 2013

Makijaż Miley Cyrus z Fashion Group International - krok po kroku !

Cześć !!!

Dzisiaj będzie nieco inny post, bo będzie to makijaż inspirowany . Podkreślam, inspirowany, bo dokładna kopia to nie jest , mam tu na myśli kolory, bo trochę bardziej zaszalałam z kolorem :) Tak się tylko "bawiałam" , ale to była fajna zabawa :) Niestety, o tej porze roku światło po południu jest kiepskie, więc zdjęcia w sztucznym oświetleniu . Dobra, wracając do samego makijażu. Jest on wzorowany na make up'ie Miley Cyrus z Fashion Group International, bardzo spodobała mi się jej kreacja, a makijaż idealnie do niej pasował , więc postanowiłam zrobić . Zapraszam więc do dalszej części postu !


Tak wyglądał makijaż "inspiracja":






Zacznę od całej twarzy, później oczy:

  • twarz: Na całą twarz nałożyłam BB z Under Twenty, użyłam korektora Catrice, całość przypudrowałam pudrem sypkim Celia, nałożyłam bronzer zakupiony w Biedronce, róż też. 
  • brwi: Tu standardowo. Najpierw nałożyłam kredkę z Catrice , a potem cień do brwi firmy Inglot.
  • usta: Błyszczyk essence Stay with me 
  • oczy: poniżej 


  • 1. Nałożyłam bazę z Hean.
    2. Zewnętrzną część górnej powieki zaznaczyłam szarym matowym cieniem ze Sleek Au Naturel.
    3. Obok szarego cienia i na nieco na nim, nałożyłam zielony cień z Bell.
    4. Na resztę górnej powieki nałożyłam dwa perłowe cienie z paletki Technic Electric.
    5. Na dolnej powiece ta sama kolejność cieni, na górnej narysowałam czarną linię linerem z essence, linia wodna na biało kredką z essence.
    6. Rzęsy wytuszowałam.





    Kolory wydają się być bardziej chłodne niż są w rzeczywistości, ale to przez światło..

    A cały makijaż tak się prezentuje:





    Kosmetyki, które użyłam:


    Mam nadzieję, że komukolwiek się spodoba :) Bardzo lubię robić takie posty :) Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie posty tego typu i czy mam też takich więcej robić :)

    Co sądzicie??

    Całusy.
    M.

    41 komentarzy:

    1. Odpowiedzi
      1. Haha:p Och Marta, bez przesady :) ale dziękuję !:)

        Usuń
    2. fajnie wyszło :) jasne, że rób takie posty częściej! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki :) W takim razie pomyślę nad czymś :)

        Usuń
    3. Makijaż ładny, a jakie masz piękne ciemne oczęta <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki ! Myślę, że to głównie przez to światło :)

        Usuń
    4. super jest:) wygląda nawet lepiej niż ten oryginalny, do tego pasują Ci takie kolory:)

      OdpowiedzUsuń
    5. świetnie Ci wyszedł ten makijaż! kolorki bardzo fajne i pasuje twojej urodzie :) Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Naprawdę ? :) W takim razie cieszę się :)

        Usuń
    6. Super ;) Jednak bardziej pogrubiłabym i podkręciła rzęsy :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja wolę rzęsy bardziej w wersji delikatnej, grube i posklejane do mnie nie przemawiają :P :)

        Usuń
    7. Zeby bylo smieszniej masz lepiej pomalowane rzesy od niej ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Uzywasz cy czas olejku rycynowego na brwi?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Teraz już przestałam, bo rosły jak szalone :) Musiałam co tydzień poprawiać te "dzikie" włoski :) Na rzęsy nie używam, bo strsznie mnie oczy piekły, ale to już zależy od osoby . Ja jestem alergikiem i wiele rzeczy mnie uczula :)

        Usuń
      2. Chcialabym zeby i moje tak rosly szybko.. Geste brwi to zbawienie mozna im nadac piekny kszalt.

        Usuń
    9. Pani Cyrus wprost nie znoszę, ale makijaż piękny i na Tobie wygląda bardzo pięknie :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Actually I think yours is even better...hihi

      Have a nice weekend dear
      Chadlen
      http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

      OdpowiedzUsuń
    11. Zdecydowanie u Ciebie ten make-up lepiej wygląda, zważywszy już na same rzęsy:):)

      OdpowiedzUsuń
    12. Wyszło lepiej niż w oryginale!

      OdpowiedzUsuń
    13. pięknie:) muszę kiedyś zakupić paletkę z tak odważnymi kolorkami :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Uwielbiam Miley, więc ten post ten post strasznie mi się podoba:) Super ci to wyszło!

      http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/unconditionally.html

      OdpowiedzUsuń
    15. w sumie Twój makijaż mi się podoba bardziej niż jej:D

      OdpowiedzUsuń
    16. Makijaż wyszedł Ci świetnie :)
      a Miley wyglądała ślicznie a jej kreacja genilalnaaa ;D

      OdpowiedzUsuń
    17. ale Ci pasuje ten niebieski cień! baardzo mi się podoba ;-)

      OdpowiedzUsuń
    18. Dobrze, że ja mogłam zostawić swoje torby w domu i wracałam tylko z Soraya i Vanilla Body Shop, bo chyba bym się nie doczołgała do wyjścia :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To Ci się udało :) Muśmy też jakoś dojechały, ale ludzie na rynku dziwnie się na nas patrzyli , jak żeśmy szły z tymi paczkami ;):P

        Usuń
    19. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, na moim blogu są pytania dla Ciebie. Zapraszam do wzięcia udziału w akcji :)

      OdpowiedzUsuń
    20. ładnie ci w tym niebieskim makijażu :))

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
    Martyna.