='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 29 listopada 2013

LUMENE Gloss & Care LOVELY Blink Blink

Cześć dziewczyny !!!

A dzisiaj czas na paznokcie, które miałam już tak pomalowane jakiś czas temu, dopiero teraz przyszedł czas na pokazanie ich na blogu :) Jest to połączenie lakieru LUMENE i LOVELY. 




Zacznę od lakieru od Lovely, który używam dzięki dobroci mojej siostry Natalii :* :)


Informacje ogólne:

  • firma: Lovely
  • nazwa: Blink Blink nr 6
  • cena: ok. 7 zl
  • dostępność: szafy Lovely, np. w Rossmann
  • pojemność: 8 ml




Moja opinia:
Bardzo podoba mi się wykończenie, jakie daje ten lakier ! Jest naprawdę ładne. Trzyma się też dobrze. 


Teraz czas na lakier, który wygrałam w rozdaniu, LUMENE:


Informacje ogólne:

  • firma: LUMENE 
  • nazwa: Gloss & Care Early spring
  • dostępność: np. ladymakeup.pl , szafy Lumene
  • cena: ok. 20 zł
  • pojemność: 5 ml





Moja opinia:
Bardzo mi przypadł do gustu ten lakier, takiego jeszcze nie miałam. Ogromnym plusem jest pędzelek ( zdj. ponizej) , ułatwia aplikację. lakier jest trwały, kolor dobrze napigmentowany.





Tak to połączenie wygląda w słońcu:





A tak w oświetleniu w pomieszczeniu:





Co myślicie o tych lakierach?? Podobają Wam się ?

Pozdrawiam,
M.

16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takim efektem, ale kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się efekt końcowy ;)
    i kolorek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor mega :D widzę, też Ci się robią te małe bąbelki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te lakiery i dodatki z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ja ostatnio kupiłam sobie lakier Blink w różowym odcieniu nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twojego bloga i zaglądam tutaj bardzo często, ale efekt tego lakieru jest fatalny i w ogóle mi się nie podoba:( na pewno przeczytam u Ciebie jeszcze o wielu ciekawych rzeczach, więc z niecierpliwością czekam na kolejny wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the shade :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/my-persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten top, ale widziałabym go na innym lakierze, np. jakimś ciemnym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, mam ochotę na blinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajny efekt daje ten lakier z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatnie i ładnie, fajne połączenie :) Ten blink blink mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. no nnie, nie przekonuje mnie to jakos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.