='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 22 listopada 2013

Lukrecja gładka , balsam do ciała ziołowy - FITOMED

Cześć dziewczyny !!!

Jak już wiecie współpracuję z firmą Fitomed, której kosmetyki bardzo polubiłam ! Ostatnio chciałam wypróbować ich balsam do ciała ziołowy. Jest bardzo dobry, więc warto przeczytać o nim kilka słów . Jest tani, więc warto wypróbować :)


Informacje ogólne o produkcie :

  • firma: Fitomed
  • nazwa: Balsam do ciała lukrecja gładka , ziołowy
  • pojemność: 250 ml
  • cena:  12 zł
  • dostępność: np. fitomed.pl

Kilka słów od producenta i skład ( nie zawiera parabenów ! )

Składniki bioaktywne: wyciąg z lukrecji, nostrzyka, rumianku, prawoślazu, szałwi, witamina E, d-panthenol.

Właściwości: naturalna alantoina zawarta w nostrzyku i prawoślazie znacznie poprawia chłonność preparatu. Balsam dobrze rozsmarowuje się, nie pozostawia białych smug i nie daje uczucia lepkości.
Działanie: nawilżające, regenerujące. Regularne stosowanie balsamu ujędrnia skórę. Naskórek nabiera ładnego połysku, jest gładki i jedwabisty w dotyku.
Fitomed poleca: dla skóry skłonnej do wysuszania się i łuszczenia, oraz do skóry wrażliwej. Skuteczny w łagodzeniu objawów nadmiernej ekspozycji słonecznej.





Moja opinia:
Sądzę, że kosmetyk ten jest bardzo dobry. Byłam bardzo ciekawa jego działania, bo czytałam o nim wiele pozytywów. Konsystencja jest dość gęsta, nie rozpływa się. Jest biały, łatwo się rozprowadza. Zapach jest ciekawy, bo tym razem nie czujemy ziół, lecz piękny i delikatny zapach słodkiej lukrecji . Bardzo przyjemny. Ważną cechą tego balsamu jest to , że szybko i łatwo się wchłania, a efekt nawilżenia jest miły . Nie uczula. Nie zostawia też tłustego filmu na skórze, przez co bardzo mi przypadł do gustu. Już wiem, jaki balsam będzie moim ulubieńcem w lecie, gdy skóra po opalaniu będzie wymagała ukojenia . Plusik za to , że ma taki fajny aplikator - otwarcie :) Polecam Wam ten balsam, bo jak na 250 ml to jest wydajny !





Produkt możecie oczywiście zakupić na stronie Fitomedu :

Produkt został przeze mnie szczerze zrecenzowany, to że otrzymałam go w ramach współpracy nie miało wpływu na ocenę ! Pamiętajcie ! 

Pozdrawiam,
Martyna.

20 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Fitomed ma też balsamy do ciała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie zapowiada się ten produkt, nigdy nie słyszałam o tej firmie :) Lubię ziołowe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm już sobie wyobrażam jego zapach :) Kusi, zwłaszcza cenowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W szafce czeka na użycie kilkanaście balsamów, mleczek itd. Nie jestem zwolenniczką tych produktów.. z lenistwa :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak poprzedniczka tez nie uzywam czesto balsamow po prostu z braku czasu. Jednak powinno sie nawilzac skore.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wole masła od balsamów i mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie tylko go wąchałam, kiedyś na pewno przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie ziołowe kosmetyki sa dość zdrowe dla naszego ciała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting!
    Have you seen my baggy jumper's and beanie's post?
    Click www.lovefromsimmie.com :)

    Stay beautiful XOXO

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mega ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt , jeszcze nie miałam ziołowego balsamu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie! Zapach lukrecji brzmi niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się nie skuszę, nie lubię ziołowych kosmetyków...ale fajnie, ze dla ciebie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To kolejny produkt Fitomedu warty wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.