='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 23 listopada 2013

Bell color base glossy cover & Wibo glamour nails

Cześć dziewczyny !!!

Chciałabym Wam przedstawić taki oto duecik 2 lakierów, jeden jest od Wibo, drugi Bell. Wydaje mi się , że to bardzo ładne połączenie, jestem przekonana, że sprawdzi się na jesień :)






Zacznę od lakieru Wibo, o którym już mogłyście czytać na moim blogu, nie będę więc tu wiele pisała o tym lakierze, jeśli jesteście ciekawe, to zajrzyjcie TU !

Dodam zdjęcie z bliska tego lakieru :




Teraz czas na kolejny lakier od Bell Color Base Glossy Cover . Dostałam go dawno temu w paczce od Face & Look, nie używałam go przez długo czas, więc przyszła na niego kolej ;)


Informacje ogólne:
  • firma: Bell
  • nazwa: Color Base Glossy Cover
  • masa: 5g
  • cena: niesety nie wiem
  • dostępność: ja go dostałam, ale z pewnością dostaniecie w szafach Bell




Moja opinia o lakierze Bell:
Jak widzicie zdjęcia były wykonywane parę dni po aplikacji lakieru. Można dostrzec , że zaczyna się ścierać. Trzyma się dobrze. Aplikacja łatwa. Polecam. Mam tu 2 warstwy tego lakieru.







Co sądzicie o tym duecie?? Lubicie te lakiery ?

Pozdrawiam,
M.

Zapraszam na mój Fanpage :
My Ombre Life Blog

19 komentarzy:

  1. Śliczne połączenie kolorków ;] Że też nigdy nie widziałam tego złotka w szafie Wibo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ten złoty jest cudowny, fioletowy nie podoba mi się tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten złoty jest cudowny! Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie, złoto ożywia ciemny lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory i połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten złoty mi się podoba, jest taki inny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ze sobą wyglądają ;)) Mi ten fiolet nie przypadł do gustu, tzn. kolor świetny, ale kiepsko krył i sechł w nieskończoność...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie takie polaczenie
    ja paznokcie malowalam ostatni raz pond 3 tyg temu...
    jedyne co to teraz odzywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też bym się musiała przerzucić na odżywkę, bo strasznie mi się rozdwajają ..

      Usuń
  9. Ja mam podobny lakier jak Ty ten zloty niestety moj jest bardzo kiepski i ciegnie sie rozmazuje i bardzo dlugo niechce wyschnac

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, piękny efekt, ładnie połączone kolorki ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.