='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 2 listopada 2013

BeBeauty - żel - krem łagodzący ! Recenzja!

Cześć dziewczyny!!!

Lubię tanie produkty, ale tylko wtedy gdy są dobre. A tak właśnie jest z żelem do mycia twarzy z Bieronki, firmy BeBeauty. To już kolejne opakowanie tego żelu , które kupiłam. Lubię ten produkt, dlatego chcę się z Wami podzielić moją opinią na jego temat. Zapraszam do przeczytania postu:)


Informacje ogólne:

  • firma: BeBeauty
  • nazwa: delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy
  • cena: ok. 5 zł
  • dostępność: sklepy Biedronka
  • pojemność: 150 ml




A co mówi producent?:




Skład:


Moja opinia:
Jeden z moich ulubieńców w myciu twarzy! Dzięki swojej formule, konsystencji, żel ten jest bardzo delikatny. Nie podrażnia ani nie uczula, co jest ogromnym plusem. Kolor jest biały. Żel - krem, jak sama nazwa wskazuje ma konsystencję kremu. Zapach jest też naprawdę przyjemny. Dobrze zmywa resztki makijażu , uprzednio zmyte płynem micelarnym. Koi podrażnioną skórę ! Dużą zaletą tego żelu jest to , że ładnie nawilża skórę. Można nawet po nim nie nakładać kremu na twarz, bo ona jest już odżywiona! Jest bardzo przyjemny dla mojej skóry. Nie szczypią mnie po nim oczy ani nic w tym rodzaju. Nie powoduje znikania zaczerwienień w 100% , ale nawilża i koi skórę, więc za to go lubię! Żel jest bardzo wydajny. Wystarczy wycisnąć żel z opakowania, o wielkości ziarnka grochu, a nasza buzia będzie świetnie umyta! Bardzo dobry produkt, polecam!





Wady i zalety:
+cena
+wydajność
+zapach
+konsystencja
+dostępność
+łagodzi podrażnienia
+delikatnie nawilża
+zmywa resztki makijażu

- brak


Miałyście już ten żel?? Lubicie go?

Całusy.
M.

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żel. ładnie oczyszcza i jednocześnie nawilża. W ogóle cena jest ok jak również dostępność. Peeling też jest dobry, ale przestałam go na chwilę używać.:)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogole nie uzywam zelu do mycia twarzy. Za to dobrze wiedziec ze w biedronce maja tani i dobry bo moge kolezance przekazac ta informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, ostatnio nie używam żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jest taki bardzo dobry, to koniecznie muszę go kupić. Cena jest naprawdę niewielka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go kupię, mam peeling z tej serii, ale już mi się kończy. Co prawda nie mam skóry suchej, ale wrażliwą owszem, więc warto wypróbować ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie miałam ;)
    mam żel-peeling od BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing! shall we follow by facebook and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tego akurat jeszcze nie miałam ale na pewno kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i bardzo często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już dużo dobrego czytałam o tym żelu i chciałabym go sama wypróbować, ale przy każdej okazji w biedronce zapominam go wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego osobnika jeszcze nie używałam, ale z pewnością wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. It seems nice...

    Have a nice Sunday dear
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście używam wersji do cery mieszanej i również jestem zadowolona ;) Jak na taką cenę działa świetnie, chociaż nie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam w poprzednim wcieleniu jako żel micelarny :) Z tych nowych wersji używałam tego dla cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe :)
    klaudmen.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja go nie miałam, ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę, tyle skarbów w Biedronce jeszcze do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.