='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 17 października 2013

WIBO Glamour nails !

Cześć dziewczyny !!!

Lubię lakiery od Wibo, toteż dzisiaj kilka słów o lakierze tej firmy. Jest jednym z moich ulubionych lakierów. A dlaczego? Czytajcie dalej!






Informacje ogólne:
  • firma: Wibo
  • nazwa: Glamour nails
  • pojemność: 9,5 ml
  • cena: ok. 6 zł
  • dostępność : szafy Wibo, np. w Rossmann

Lakier jest bardzo ciekawy, jeśli chodzi o kolor. Ma w sobie odcienie granatowe oraz złote drobinki. 




A tak prezentuje się na paznokciach:










Moja opinia:
Bardzo przypadł mi do gustu ten lakier! Lubię ten jego metaliczny efekt. Dzięki swoim złotym drobinkom, ma piękną głęboką barwę. Dużym plusem tego lakieru jest to ,że utrzymuje się na paznokciach  w nienaruszonym stanie, bardzo długo ! Kolejną zaletą jest to , że już po nałożeniu pierwszej warstwy wygląda bardzo dobrze i mógłby już tak zostać .

A tak wygląda w sztucznym świetle:



Co o nim sądzicie?? Miałyście już lakiery z tej serii?

Całusy.
M.


32 komentarze:

  1. Mam tel lakier w wersji złotej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam tę złotą wersję ! Jest świetny, za niedługo post z tym złotym ^^

      Usuń
  2. bardzo ładny ;)) mam nadzieję, że wiesz już o naszym spotkaniu bloggerek i weźmiesz udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie sie prezentuje na pazurkach;)
    obserwuję, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post love! Thanks for sharing and stopping by me!!! And definitely following you back! New post on my blog! Stop by me soon! xx

    With love ❤
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kolor! Ogolnie kocham lakiery z wibo:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. również obserwuję ;D

    a lakier mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam ten lakier i go bardzo lubię! A próbowałaś innych kolorów z tej serii? Bo zastanawiam się, czy jeszcze jakiegoś nie kupić, a kolor kolorowi nierówny. Mam niebieski Wibo Last&Shnine i trzyma się bardzo długo. Kupiłam czerwony z tej samej serii i klapa, złazi po 1 dniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam ten taki złoty i jest świetny ! Też się długo trzyma ! Za niedługo robię z nim post , więc zobaczysz, jak się prezentuje :)

      Usuń
    2. Ooo to w takim razie czekam! :D

      Usuń
  8. :) Uwielbiam tą rozgwieżdżoną noc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne pazurki :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. i m crazy for this color for nails sweety!!! cool!!! ;) great post!
    if u have pleasure honey come to see my new post….

    NEW POST: http://honeyandcotton.org/2013/10/17/the-8-things-that-i-usually-do-in-one-day-le-8-cose-che-faccio-in-una-mia-giornata-tipo/
    facebook: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te
    g+:https://plus.google.com/108626334220279846676/

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a beautiful color and would love to try it myself too! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  12. Great color!
    Thank you for your comments on my blog! Follow back in GFC and Bloglobin (#31)

    Have a nice weekend!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne pazurki ! kształt i kolorek są cudne <3

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie lakiery podobają mi się u kogoś na zdjęciu, ale jak kiedyś kupiłam sobie podobny i pomalowałam pazury to fatalnie się w nim czułam niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię perłowych lakierów, ale ten wygląda jakoś tak kosmiecznie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor! lubię takie metaliczne lakiery! :)
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie miala z tej seri lakoerow ale z tego co pamietam to lakiery nie sa takie drogie i oja siosra ich uzywala.
    Moze kupie na stronie internetowej zeby wyprobowac bo twoje paznokcie wygladaja super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.