='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 10 października 2013

Wibo Express growth & Golden Rose Jolly Jewels

Cześć dziewczyny!!!

Dawno tu nie było paznokci, więc pomyślałam,że zrobię post o tej tematyce:) Dzisiaj połączenie czerwonego lakieru Wibo z dobrze Wam znanym lakierem Golden Rose Jolly Jewels. Bardzo mi się spodobał ten efekt i myślę, że będzie na jesień całkiem dobry!




Informacje ogólne o lakierze G.R. Jolly Jewels znajdziecie o TU ( już o nim pisałam, więc nie będę się powtarzać)


Informacje ogólne o lakierze Wibo:

  • firma: Wibo
  • nazwa: Express growth
  • kolor: czerwony
  • pojemność: 8 ml
  • cena: 5 zł
  • dostępność: szafy Wibo
Ja używałam lakieru od mojej siostry:)


Moja opinia:
Bardzo fajne kolory i lakiery. Efekt utrzymuje się ok. 5 dni!


A poniżej mini sesyjka paznokci:











Bardzo lubię lakiery tych firm i polecam je Wam, bo są tanie i dobre. Jedyny minusik tego z Golden Rose-zmywa się fatalnie:)


Miałyście może te lakiery?? Jak Wam się podobają?

Całusy.
M.


27 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie :)) Fajny ten JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega jak dla mnie :)
    Świetny gust !!!

    Zapraszam do mnie http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyszło:) , przypomniałaś mi i muszę też w końcu użyć mój Jolly Jewels

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam. świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda ;D Ja miałam Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Delią bardziej mi sie podoba. Nie wiem czy to wina zdjęcia czy jak, ale ta czerwień taka trochę różowa się wydaje, myślę,że na klasycznej wyglądałoby dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się kolor tego lakieru:) w ogóle masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt jest super! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. what a great nail art:) love the top coat with all those glitter details:))
    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  10. przypomina mi arbuza :D az sie głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnee! Masz super kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam złe doświadczenie z lakierami wibo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, co się stało ?? Ja póki co , jestem z nich bardzo zadowolona !:)

      Usuń
  13. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Jolly Jewels ;D
    Pięknie wygląda w połączeniu z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie to wygląda, mam ten sam lakier z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. doskonałe połączenie, też mam G.R. Jolly Jewels ale w kolorze niebiesko - zielonym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.