='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 12 października 2013

UNDER TWENTY - ANTI ACNE - krem BB ! Recenzja !

Cześć dziewczyny !!!

Od dłuższego czasu poszukuję mojego podkładu idealnego. Przetestowałam już wiele nowości, ale czytając różne blogi natknęłam się na bardzo pozytywne opinie dotyczące kremu BB firmy Under Twenty. Kupiłam więc ten kosmetyk i jestem bardzo mile zaskoczona! Zapraszam do przeczytania recenzji!


Informacje ogólne:

  • firma: Under Twenty
  • nazwa: multifunkcyjny, antynakteryjny KREM BB ,
  • cena: ok. 15 zł
  • pojemność: 75 ml
  • dostępność: drogerie, np. hebe, Rossmann, nawet w marketach można go nabyć
  • dostępne odcienie: 2 ( ja mam ten jaśniejszy)

Tak wygląda pudełko:




A powyżej macie informacje od producenta, poniżej skład:




Moja opinia:
Zakupiłam ten kosmetyk z czystej ciekawości, jak spisze się na mojej twarzy. Jestem z niego bardzo zadowolona. Po pierwsze nie zatyka porów, choć jest dość gęsty. Kolor jest też świetny! Lubię jaśniejsze podkłady, bo nie lubię efektu " marchewki" na twarzy :) Ciemniejsza wersja będzie idealna na lato. Krem ten to połączenie kremu nawilżającego z pudrem, za co bardzo go lubię. Nie muszę używać pod niego dodatkowych kremów, czy baz, bo sam obie świetnie radzi z nawilżaniem mojej skóry. Kolejną rzeczą, jaką lubię w tym BB jest to ,że ma świetne krycie. Po nałożeniu tego kremu prawie w ogóle nie muszę używać korektorów. Ma bardzo dobre krycie ! Mam dość problematyczną cerę, która prócz "niespodzianek" świeci się niemiłosiernie. Tak więc, kosmetyk ten świetnie kamufluje to co trzeba i łagodzi podrażnioną skórę. Jedyny minusik jest taki, że trzeba go w ciągu dnia przypudrować, bądź użyć chusteczek matujących, gdyż twarz się może świecić ( tak jest w moim przypadku, ale pamiętajcie, że mam taką skórę, że i bez makijażu i z każdym innym podkładem , błyszczy się koszamarnie:/ ) . Zapach jest delikatny. Podkład pięknie stapia się ze skórą. Jest ogromnie wydajny, bo te 75 ml starcza na długo! Cena też przystępna, jak na taki produkt. Polecam!




Wady i zalety:
+ krycie
+odcień 
+zapach
+wydajność
+cena
+łagodzi podrażnienia, skóra jest gładka

- u mnie po paru godzinach buzia zaczyna się świecić , ale pamiętajcie ,że posiadam tłustą cerę




Czy miałyście już okazję używać tego cudeńka?? Lubicie ten BB?

Całusy.
M.





21 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego BB, szczerze mówiąc każdy podkład/fluid itp. z under 20 jest dla mnie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo jasny ! Często boki twarzy muszę musnąć większą ilością bronzera, żebym nie była zbyt blada:)

      Usuń
    2. no proszę, jak dla mnie to zaskoczenie, ponieważ każdy fluid itp. z under 20 jaki próbowałam był zawsze ciemny, jak tylko wykończę mój Bell to biorę się za ten BB. Widziałam też, że napisałaś iż dobrze kryje, a jak jest z przebarwieniami lub jakimiś plamami ? też by sobie poradził ?

      Usuń
    3. Bardzo dobrze sobie radzi z przebarwieniami. Ja ich mam wiele, gdyż mam skórę z różnymi plamami po trądziku i zawsze musiałam prócz podkładu używać dużo korektora! Gdy stosuję ten BB, robię to tylko sporadycznie . Kryje świetnie ! :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego kremu BB, bo się naczytałam, że są takie beznadziejne, ale ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałam, że ten kem będzie tak dobrze krył. Chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't understand it but it looks pretty good :)! haha!

    Following u back! also follow on bloglovin?!

    XX 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Krycie jest mega ! Dodatkowo naprawdę będzie idealny dla bladziochów. Ja myślałam, że jestem blada, ale jednak muszę używać duże ilości bronzera przy tym fluidzie. I myślę, że na zimę będzie idealny, więc na razie schowałam go do szafki ;)
    A kupiłam go dzięki Tobie siostrzyczko, bo sama nie byłam do niego przekonana;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do kremów BB ale ten wygląda na ideał.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze tego kremu BB, na pewno go wypróbuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam,jakoś nie lubię kremów BB ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale chciałam fluid z U20 kupić, kupiłam go i oczywiście "najjaśniejszy" odcień wybrałam, jak się okazało była dziwna numeracja, gdzie środkowy nr jest najjaśniejszy i musiałam go puścić w świat. Teraz boję się kupić znowu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam, ale zapewne głównie dlatego, że nie jest przeznaczony dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę mocno nawilżać, więc pewnie by się u mnie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze myślałam , że 'nasze' BB to po prostu kremy tonujące, tak większość testujących dziewczyn je opsiywała, a tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak chodziłam do gim. to używałam podkładów z tej firmy ;) Teraz jakoś nie jestem do nich przekonana :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tłustą cerę niestety ;/ Używam kremu matującego Siarkowa Moc i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.