='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 15 października 2013

TAG: Kocham jesień !

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować tag: KOCHAM JESIEŃ! Bardzo lubię tę porę roku, a dlaczego? Przekonacie się dzięki moim odpowiedziom na pytania! Dziękuję za otagowanie mojej siostrze NATALII z bloga: natalia-lily: Beauty Blog. Zapraszam do czytania!




A więc, zaczynamy!:

1. Ulubiona szminka na jesień?
Nie mam jednej ulubionej szminki, ale mogę Wam pokazać dwie, które kolorystycznie najbardziej pasują do tej pory roku! Lubię je głównie za ich trwałość, pigmentację i kolor. Są to dwie pomadki, jedna firmy CATRICE, o nr 260, a druga to mój najnowszy zakup z Biedronki, a mianowicie LADYCODE firmy Bell o nr 04. Bardzo je Wam polecam! Recenzje za niedługo ! 


2. Ulubiony lakier na jesień?To się akurat u mnie ciągle zmienia, ale ostatnio moimi  ulubieńcami są lakiery z Wibo ( Glamour nails i Express Growth ) oraz lakier z Bell, o którym pisałam tutaj. Jesienią lubię bardziej ciemne kolory, ale również bardzo wyraziste.


3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Moim ulubieńcem , jeśli chodzi o picie, od jakichś 5 lat jest zielona herbata. Uwielbiam jej smak i jak dotąd nie znudziła mi się. Lubię też bardzo czerwoną herbatę, ale niestety się skończyła i muszę się zaopatrzyć w nową. Oczywiście lubię też popijać kawę, ale to raczej w te dni, gdy muszę siedzieć do późna nad książkami :)  Pamiętajcie jednak , żeby przy zakupie herbaty patrzeć na jej skład, bo często producenci dosypują tam jakichś aromatów,czy barwników. Polecam się zaopatrzyć w zwykłą liścisatą herbatę :)


4. Ulubiona świeca zapachowa?
I tutaj będzie dość ubogo, ponieważ ja nie mam wielu świec zapachowych. Zawsze zapomnę, żeby coś zapalić. Bardzo ciekawią mnie świeczusie i woski z YC, ale to może kiedyś :) Jeśli już mnie najdzie ochota , to zapalam te maleństwa o zapachu lawendy :)


5. Ulubiony zapach na jesień (perfumy)?
I tu bardzo podobnie jak u mojej siostry. Moim zdecydowanym ulubieńcem jest perfum firmy Palyboy i Bies PINK :) Lubię takie zapachy. Nie są zbyt słodkie, a zapach jest świetny na jesienne dni!


6. Ulubione akcesoria na jesień?
Tego jest u mnie naprawdę dużo, tak więc pokaże Wam na zdjęciach część :) Lubię różnego rodzaju chustki oraz złote dodatki. Między innymi mój najnowszy zakup, zegarek Geneva i bransoletka infinity :) Już od dawna go chciałam i się wreszcie doczekałam :) Do tych akcesoriów należą też moje kwiatuszki do włosów i nie tylko, za którymi ostatnio bardzo przepadam!





7. Gdybyś poszła na imprezę Halloweenow'ą za co byś się przebrała?
Hmm, pewnie przebrałabym się za jakiegoś strasznego bohatera horroru, oczywiście byłby odpowiedni makijaż do tego. Zawsze mogę też się przebrać za jakąś postać z bajki, jak np. Quella de vil:) Makijaż był wykonany na konkurs u Red Lipstick Monster :) Błagam , nie śmiejcie się ze mnie :P:)



8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Jeśli chodzi o makijaż to jest to zdecydowanie czerwona pomadka, zaś jeśli chodzi o modę, to podobają mi się zakolanówki:) oraz czarny kapelusz założony na rozpuszczone włosy. I choć sama takiego nie noszę, bo nie mam, to bardzo mi się podoba na kimś :) 

9. Co lubisz a czego nie lubisz w jesieni?
Co lubię? Uwielbiam kolorowe, złote, pomarańczowe, zielone drzewa! A już nie wspominam o pięknym widoku lasu pełnego takich drzew! Lubię, gdy świeci słońce i oświetla te krajobrazy. Podoba mi się jesienna moda. Że można założyć swój ulubiony jesienny płaszczyk i buty! Lubię barwy jesieni, a co za tym idzie kolorystykę w makijażu i na paznokciach. Lubię też jesień za to ,że można sobie siąść w ciepłym łóżeczku z laptopem w ręku i posłuchać ulubionej muzyki:)



Minusy to oczywiście deszcz i chlapa, ale to chyba każdego denerwuje :)







___________________________________________________________________________

I to już koniec. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi były w miarę ciekawe i że nikogo nie zanudziłam! Cieszę się , że mogłam napisać ten tag, bo to coś innego , niż posty które zwykle piszę. Skoro już mnie Natalia otagowała, to tak jak ona , ja otaguję kolejne osoby, a są to osoby z blogów:

5. Rzenn

Jeśli ktoś chciałby zrobić ten tag to zapraszam do zabawy !:)

Czekam na Wasze odpowiedzi :)

Całusy.
M.


38 komentarzy:

  1. ja nie bardzo lubię jesieni :/
    fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tak fajną odpowiedź na ten tak:):) Zrobiłaś prześliczne zdjęcia:)
    Co jedna to mnie zaskakuje. Najpierw fokusnamiszmasz zrobiła świetny filmik, a teraz Ty ten post:) Fajnie, że odpowiedziałyście na moje otagowanie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym zdaniu miało być *TAG:) (nie czepiaj się siostro:P:P)

      Usuń
  3. Ja wolę lato, ale jesień ma swoje uroki. Ciepła herbatka pod kocykiem i ulubiony film:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę lato, ale jesień ma swoje uroki. Ciepła herbatka pod kocykiem i ulubiony film:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba, to zapraszam do zabawy :)
      jestem ciekawa Twoich odpowiedzi:)!!

      Usuń
  6. ja jesienią uwielbiam kolory bordowe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!uwielbiam zieloną herbatę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ciekawe to mało powiedziane, tak się przyłożyłaś, ze mogłabym jeszcze czytać, nawet gdyby post był z 5 razy dłuższy:p ślicznie to wszystko zrobiłaś, widać, że włożyłaś dużo pracy:) teraz to ja nie wiem czy odpowiem, bo mój post wypadnie przy Twoim baardzo blado:(:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) nie przesadzaj ! Z pewnością zrobisz świetny ten tag, a tak w ogóle, to jestem ciekawa Twoich odpowiedzi, więc koniecznie go musisz zrobić !:)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa tej pomadki z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wspaniałe zdjęcia, jesienią kolory są wspaniałe :) psina wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację ;) Postaram się coś naskrobać któregoś dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam :) Jestem ciekawa odpowiedzi!:)

      Usuń
  12. bardzo ciekawy tag :D Ja nie mam na nic ochoty jesienią ani w ogóle nie mam nic ulubionego a co dopiero szminka czy perfumy XD
    julaijejoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zabieram do tego taga :) Piękne jesienne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia świetne :) a w tym make up aż cię nie poznałam :D

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozwoliłam sobie wspomnieć o Tobie na moim blogu :), mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam lawendowe świeczki!!!! <3 A makijaż rewelacja! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze tag świetny, ale ja jesieni z całą pewnością nie lubię :(( I jak tu wziąć udział :PP

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się kolczyki sówki, śliczności! W ogóle fajny taG :)

    PS. Zapraszam na MINI rozdanie u mnie na blogu, do zgarnięcia piękna pomadka Maybelline Color Whisper :)
    http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/10/132-mini-rozdanie-zgarnij-pomadke.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny tag a zdjęcia są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych jesiennych zdjęciach! :))
    A przebranie rewelacyjne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne jesienne gadżety makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski TAG!
    A piesek - cudowny! ;D
    Dziekuję za obtagowanie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjecie helowenowe jest super :D
    Ja uwielbiam jesien ale polska bo tu gdzie mieszkam nie jest tak piekna jak u nas...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.