='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 27 października 2013

Strój dnia na słoneczne, jesienne dni!

Cześć dziewczyny!!!

Uwielbiam te ciepłe słoneczne dni , które ostatnio mamy. Nie trzeba nosić ze sobą parasolki, ani kilku grubych warstw . Jest to taki powiew lata, więc ubrać można się też w takie letnie , pastelowe barwy. Dzisiejszy outfit będzie właśnie taką moją propozycją na takie dni. Mam na sobie koszulę, żakiet, jeansy  i szpilki, których oczywiście do szkoły nie zakładam, ale na jakieś inne okazje, czemu nie ;)











koszula: C&A
żakiet: allegro
jeansy: allegro
szpilki: allegro
naszyjnik: House
zegarek: allegro
bransoletka: allegro

Jak widzicie pomadka przypadkowo dobrana do koloru butów . Ja z chęcią noszę takie kolory, więc mam nadzieję, że kogoś do nich zachęcę . Dziękuję mojej siostrze Natalii za pomoc w zrobieniu zdjęć :* Już Was nie zamęczam moimi zdjęciami , życzę miłego dnia.

Całusy.
M.

46 komentarzy:

  1. ale mi się zegarek spodobał :) i Ty znów tak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zupełnie nie jak koniec października :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty z'allegrowana :D ślicznie wyglądasz, mam podobne buciki tylko wyższe ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka!
    A te buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, super szpilki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :) Najbardziej chyba spodobał mi się z całości naszyjnik , właśnie czegoś takiego poszukuję do sukienki na połowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, miłośniczka allegro! pięknie wyglądasz :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny strój, taki pastelowy z odrobiną jaskrawego różu, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing outfit!!! i love it ;)
    i would love to follow each other because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie kolorów:)
    śliczny zegarek:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tak ja tez uwielbiam te cieple dni.. jak dla mnei mogloby tak byc caly czas :). Stylizacja bardzo fajna i bardzo Ci w niej do twarzy :). Buciki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe połączenie ;)
    pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz- jak zawsze ; )

    Na tych zdj przypominasz mi wokalistkę Blue Caffe ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej *_* Jak zawsze stylowo,elegancko i ślicznie kuzynko! A w zegarku się chyba zakochałam <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit dear...

    Have a nice week...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny strój :) Cudowne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! I te buty... :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz :D
    a w spodniach się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka, szpileczki i zegarek są rewelacyjne! wyglądasz prześlicznie ;) Do zobaczenia na spotkaniu :) Miło mi będzie Cię osobiście poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja też już czekam na to spotkanie ;)

      Usuń
  21. Ślicznie !!! Podoba mi się, zwłaszcza żakiet i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny komplecik, czy to są spodnie typu "boyfriend" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Caly zestaw wyglada swietnie i te buty :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.