='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 24 października 2013

QUIZ COSMETICS - nowa współpraca!

Cześć dziewczyny !!!

Dzisiaj zostałam mile zaskoczona przez listonosza. Przyszła do mnie kolejna paczuszka , tym razem ze współpracy z firmą QUIZ COSMETICS . Jest to firma, która ma  swojej kolekcji masę ślicznych kosmetyków! A co ja otrzymałam do testowania? Zobaczcie same!



  • cień do powiek Cherie eye shadow, nr 14 - to bardzo ciekawy , delikatnie perłowy cień w kolorze ciepłego brązu- pomarańczu. 
  • lakier do paznokci Safari nr 108- to ciemny , granatowo- czarny lakier, który bardzo mi się podoba, lubię nosić takie kolory na paznokciach ! 
  • cienie do powiek Quiz eye shadow nr 411- to paletka bardzo ciekawych kolorów, które mają lekkie perłowe wykończenie 





Bardzo podobają mi sie te kosmetyki ! Spodziewajcie się makijaży i recenzji tych produktów :) 
Jeśli jesteście zainteresowane innymi produktami tej firmy, to zapraszam Was na stronę: quiz.pl



Co sądzicie o tych produktach ?? Miałyście je już ?

Całusy.
M.

20 komentarzy:

  1. Ten poczwórny cień ma fajne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog obserwuje i zapraszam
    http://doma-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka:) Zieleń to, co prawda, nie mój kolor, ale cienie nawet mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieni z tych serii jeszcze nie miałam ale lakiery uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) również otrzymałam te cienie, jednak inne kolory - i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, interesting post! ^-^
    Nice blog, dear!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa makijażu tymi cieniami ! Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, ja właśnie wypróbowałam lakier z Quiz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely collection of cosmetics...

    Have a good night dear...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy:) ten pojedynczy cień oraz lakier chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam lakiery z tej firmy, ale cieni nigdy jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WSPANIAŁE KOLORKI!!

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie są śliczne <3 choć zielenie to nie mój kolor, ale i tak są cudne, czekam na makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo lakier jest wspaniały :] I na Twoim jest więcej informacji :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy. Ale za to jestem pod wrazeniem rozwoju Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.