='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 9 października 2013

Paris Memories - pomadka - recenzja!

Cześć dziewczyny!!!

Mam dla Was dzisiaj post na temat mojego ostatniego zakupu z UWAGA - Intermarche :) Nie wiedziałam, że mają tam kosmetyki. Napadłam więc na to stoisko i mając mało czasu, szybko wybrałam tę pomadkę i kupiłam. Jest to szminka mało znanej firmy - PARIS MEMORIES .




Informacje ogólne:

  • firma: Paris Memories
  • nazwa: Lipstick
  • cena: ok. 5 zł
  • masa: 3,4 g
  • dostępność: sklepy Intermarche


Poniżej skład:






Moja opinia:
Bardzo ładny efekt uzyskuję dzięki tej pomadce ! Podoba mi się ten kolor, jest idealny na lato :) Jest bardzo tania, więc możecie sobie kupić i wypróbować. jedyny minus - zapach mi przypomina te dawne pomadki, które kiedyś używała moja mama. Ale dla tego efektu, warto:)







Poniżej , jak wygląda na dłoni i na ustach:







W rzeczywistości, kolor jest bardziej wyrazisty, aparat trochę zjadł kolory:)

Wady i zalety:
+ efekt
+ kolor
+ wykończenie
+ cena
+ dostępność

- zapach


Co o niej sądzicie?? Jak Wam się podoba?

Całusy.
M.

26 komentarzy:

  1. ale świetne zdjęcia usta :D ja nie wiedziałam że maja tam takie kosmetyki , choć ostatnio miło mnie zaskoczyli w mym mieście bo zakupiłam tam moje ulubione masełko z tutti frutti którego w całym mieście w żadnej drogerii nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mnie to właśnie zaskoczyło , że oni tam mają kosmetyki !

      Usuń
  2. Odcień jest przepiękny! Na ustach wygląda niezwykle całuśnie. Mogliby tylko popracować nad opakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kolor ładny :) masz piękne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna pomadka :) i ładnie wygląda na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. OoO matko! Jaki kolor cudny! *.*
    Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaki ma śliczny kolorek ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey. Just found your blog and it is totally amazing.
    Would you like to follow each other?
    Please, don't forget to visit my site:

    http://cantellyou.blogspot.com

    With love, Vilma:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ma przecudowny! były może jaśniejsze ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor. osobiście nie używam takich rzeczy, ale bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor :) Zazwyczaj sięgam po delikatniejsze, ale dla odmiany mogłabym sięgnąć po taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda na ustach :)
    świetny blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecie coś może o podkładach z tej firmy? Posiadam go od dzisiaj rano i nie wiem, czego się po nim spodziewać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam nigdy podkładów ej firmy :/

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.