='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 13 października 2013

OOTD - SUNNY SUNDAY - AUTUMN

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z moim dzisiejszym strojem . Pogada jest piękna i słoneczna, od razu człowiekowi chce się żyć. Założyłam więc czarną asymetryczną sukienkę , czarne leginsy, bordową ramoneskę i czarno - beżowe jazzówki. Strój będzie dobry na wiele okazji, nada się na wyjście na miasto , do szkoły, jaki i na inne okazje .Taki typowy jesienny strój .  Lubię takie połączenia :) Zapraszam do oglądania zdjęć!















ramoneska: RESERVED
sukienka: allegro
leginsy: allegro
jazzówki: BULLBOXER

I to by było na tyle. Nie będę się już rozpisywała. Mam nadzieję, że kogoś zaciekawiła ta stylizacja, bo ja osobiście lubię takie " klimaty " ;) Za jakiś czas pojawi się post z tymi paznokciami . Życzę miłej niedzieli!

Co sądzicie o tym stroju?? Lubicie takie stylizacje?

Całusy.
M.

43 komentarze:

  1. ale Ty jesteś fotogeniczna ;) mi się wydaje, czy podcięłaś włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś bardzo spostrzegawcza ;) Tak podcięłam o ok. 5 cm, żeby je nieco wyrównać, bo końce miałam zniszczone;)

      Usuń
    2. Zawsze zwracam uwagę na Twoje wlosy , jak każdy zresztą ;d inaczej wyglądają wlasnie na końcach, dlatego spytalam ;)

      Usuń
  2. wyglądasz ślicznie:) mam wrażenie, że Twoje włosy są coraz piękniejsze, z posta na post nie mogę się na nie napatrzeć!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :)
    śliczna sukienka i bardzo fajny kolorek kurtki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, ta sukienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak TY ślicznue wyglądasz na zdjeciach, na każdym taka piękna jesteś! Uwielbiam Twoje włosy <3 i oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku , jaki miły komentarz ! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Love the cute shoes! pretty outfit!

    XX nora | 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! I ciągle nie mogę się napatrzeć na Twoje włosyyy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się! ale najbardziej uwagę przyciągają Twoje piękne włosy!:) jestes bardzo fotogeniczna:) obserwuję:) jesli chcesz rówienież zaobserwuj:) buziaki:*)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! świetna stylizacja ;)

    Alex *.*
    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nadal myślę nad tym ombre, ale chyba Ty siostra byś musiała mi je zrobić:)
    Świetny look:) Najbardziej podoba mi sie kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie :) Przecież wiesz , jakim ja jestem świetnym fryzjerem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) Bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. so gorgeous! i am loving the jacket and the shoes so much! x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
  15. loving your jacket & shoes!!

    http://fashionholic24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka :D
    obserwuję !
    http://julaijejoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To nie będzie nic nowego, bo jak zwykle pięknie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ach mam kłopot zwrócić uwagę na stylizację bo nie potrafię napatrzeć się na Twoje włosy :) w ogóle ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się cała stylizacja, wszystko fajnie dobrane i współgra ;-)
    obserwuję;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi się podobają takie zestawienia :D
    Pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :) swietne zdjecia naprawde swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.