='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 14 października 2013

My Ombre Life na Facebook'u !

Cześć dziewczyny!!!

Ja pewnie zauważyłyście , po prawej stronie , na moim pasku bocznym , znajduje się przycisk z Facebook'a. Moja siostra ostatnio też założyła Fanpage, więc mi się też zachciało :P Ona mi z resztą w tym pomogła :)
 Postanowiłam też założyć tę stronkę,żeby móc być z Wami na bieżąco! Mam nadzieję, że Wam się spodoba ! Jeśli więc chcecie mnie śledzić na bieżąco, to zapraszam do polubienia mojego fanpage'a. Poniżej link:



Dziękuję wszystkim, którzy lubią tę stronę! 

Mam jeszcze taką prośbę, napiszcie w komentarzach adresy Waszych Fanpage'ów :) Będzie mi wtedy łatwiej Was znaleźć i polubić :)


Jeszcze raz dziękuję i zachęcam do polubienia!

Całusy.
M.

P.S. A TUTAJ macie link do FanPage'a mojej siostry Natalii:)

+ jeśli jeszcze nie widziałyście, to zapraszam do przeczytania poprzednich postów( kliknijcie za zdjęcia:))




10 komentarzy:

  1. Ja już polubiłam :)
    A tak w ogóle to chyba jeszcze tego nie pisałam, ale to jest strasznie fajne, jak obie z siostrą prowadzicie blogi i się nawzajem wspieracie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz polubię jako Ona i on, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. congrats to your own facebook page! want to follow each other there? let me know!

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też założyłam konto facebook mojego bloga :) Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ;) jak chcesz to zapraszam na mojego fanpage'a ;) https://www.facebook.com/tsubaki92

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam Facebooka, ale chętnie będę odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł, kupa ludzi jednym okiem na fejsie cały czas siedzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.