='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 20 października 2013

MOJE ODKRYCIE ! - ŻEL DO MYCIA TWARZY FITOMED !

Cześć dziewczyny !!!

Chciałabym się z Wami podzielić moim najnowszym odkryciem. Jest to żel do mycia twarzy firmy Fitomed. Żel jest świetny, czytając dalej, zobaczycie dlaczego :)


Informacje ogólne:

  • firma: Fitomed
  • nazwa: Żel do mycia twarzy ziołowy , do cery tłustej i trądzikowej, mydlnica lekarska
  • cena: 9 zł
  • pojemność: 200 ml
  • dostępność: fitomed.pl


Od producenta:
"Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: ma dobre właściwości oczyszczające, lekko ściąga rozszerzone pory, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skory.
Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowatej, wrażliwej."




SKŁAD:



Moja opinia:
Jestem pod wrażeniem działania tego żelu. Myślałam już , że Biedronkowe żele są dobre, ale ten żel jest jeszcze lepszy!!! Po pierwsze, konsystencja jest idealna, dość rzadka, przy czym już bardzo mała ilość żelu jest w stanie umyć naszą buzię . Zapach też jest miły, bardzo delikatny. Kolor jest brązowy, ale dość przezroczysty. Bardzo podoba mi się to ,że żel jest z naturalnych , przyjaznych dla skóry składników. Myje bardzo dobrze. Świetnie się pieni. Nie pozostawia uczucia napiętej skóry. Jest ona dobrze wyczyszczona, niepodrażniona,  delikatnie odżywiona. Dla mojego typu cery - jest idealny. Tak więc polecam go wszystkim osobom z taką cerą !




Wady i zalety:
+ działanie na skórę
+ nie wysusza
+ wydajny
+ cena
+ jakość
+ skład

- nie ma





Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed. Nie miało to wpływu w żadnym stopniu na moją opinię ! Polecam Wam ten sklep internetowy:


Czy jesteście ciekawe tego żelu?? Miałyście już z nim do czynienia?

Całusy.
M.

23 komentarze:

  1. oo, widzę, że tu też Fitomed króluje :P u mnie średnio się sprawdzają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy żel, jaki dotąd używałam !:)

      Usuń
  2. ja niestety jeszcze nic z tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uwielbiam. Jest bardzo wydajny jak na taki żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyslam sie, ze zapach tez bedzie mial taki ziolowy, jak skladniki :)
    Bardzo lubie polskie produkty, :) uwazam, ze sa lepsze od zagranicznych wynalazkow chemicznych.
    Osobiscie do mycia twarzy sama robie mydlo w domu, bo niestety produkty z drogerii bardzo podraznialy mi skore.
    Bardzo podoba mi sie recenzja!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się prezentuje ;) Ja lubię płyny do twarzy z Białego Jelenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba będę musiała się w niego zaopatrzyć, bo przeznaczony jest dla mojej cery ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego żelu, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds very good. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo ciekawią mnie te produkty, chyba muszę w końcu jakieś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy sobie chwalą Fitomed, a ja jeszcze nie miałam okazji używać ich kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja niestety nie mogę używać żadnych żeli do twarzy :( jedynie szare mydło..

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny produkt i wcale nie drogi, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię zamawiać kosmetyków przez internet niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem Ja jestem ciekawa! Muszę go zdobyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żelu nie miałam, ale przy mojej mieszanej cerze myślę, że sprawdziłby się dobrze :)
    Muszę o nim pomyśleć na przyszłość jak powykańczam swoje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy produkt, przy kolejnych zakupach w fitomed zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skład wygląda bardzo zachęcająco :) Coś dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia wygladaja bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.