='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 30 października 2013

MISS X , lakier do paznokci nr 19 !

Cześć dziewczyny !!!

Jak już wiecie otrzymałam bardzo miłą przesyłkę od firmy Miss X, a w jej zawartości znalazłam lakier do paznokci o pięknym żywym kolorze ! Bardzo podoba mi się ten odcień, jest świetny na panującą porę roku, ale na lato też z pewnością się nada ! Czytając dalej dowiecie się o nim więcej !



Informacje ogólne:

  • firma: Miss X
  • nazwa: lakier do paznokci nr 19
  • cena: ok. 7 zł
  • pojemność: 8 ml
  • dostępność: Drogeria Sekret Urody






Moja opinia:
Uważam ten lakier za godny polecenia ! Ma bardzo dobrą pigmentację, czego często w lakierach nie spotykam. Już po jednej warstwie efekt był świetny, ale że ja zawsze maluję dwie, to teraz też musiałam drugą nałożyć :) Podoba mi się w nim pędzelek, który jest delikatnie spłaszczony , co ułatwia malowanie.
Trzymał się 5 dni spokojnie, za co kolejny plus ! Nie przebarwił płytki paznokcia. Ciekawe w nim jest to , że w słońcu wydaje się być ciemnopomarańczowy, a w cieniu ma bardziej chłodny czerwony kolor . Z chęcią kupię ponownie !



A teraz zostawiam Was ze zdjęciami paznokci :











Ogólnie mówiąc, jest to mój ulubieniec, a kolor ma świetny ! Jeśli chcecie sobie taki nabyć to zapraszam do drogerii Sekret Urody oraz na stronę: Miss X Facebook . Dziękuję tej firmie za możliwość przetestowania tego lakieru. Ten fakt nie wpłynął jednak na szczerość mojej recenzji ! ;)


Co sądzicie o tym lakierze ?? Podoba Wam się ten kolor ?

Całusy.
M.

39 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje, zwłaszcza w zestawieniu z czarnymi błyskotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, choć wolę bardziej zgaszone czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, intensywna czerwień :) Jego krycie zależy chyba od koloru, bo gdzie indziej czytałam, że 3 nie przykryły całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa czerwień :)
    lakier na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ; oo kolor meega :D dawno takiego fajnego nie widziałam ;D i cena jak najbardziej na plus :D
    chyba się w niego zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień, uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwień, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 dni?;o Szał! :) Świetnie kontrastuje z jasną skórą :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taką soczystą czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie soczyste kolory ;) jest bardzo podobny do rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmela jeszcze nie miałam, ale kusi ;)

      Usuń
  11. lubię takie kolorki bo pasują na każdą porę roku! ;)

    zajrzyj do nas ;)
    pozdrawiam, martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kształt paznokci, kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo mi się podoba! :D W ogóle bardzo fajne wydają się być te lakiery :) Już kilka wpadło mi w oko...

    OdpowiedzUsuń
  14. UWIELBIAM SOCZYSTE KOLORY!! Jest wspaniały

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham taką krwistą czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jest wprost przepiękny, uwielbiam czerwień na paznokciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak on pięknie wygląda na Twych pazurkach:) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor extra. I tak zmieniam co 3 dni paznokcie wiec jak dla mnie nir musi sie trzymac az 5dni

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie się prezentuje :) I gdybym nie miała tony lakierów, pewnie już składałabym zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.