='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 7 października 2013

MERIDOL halitosis - moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat produktu do higieny jamy ustnej firmy Meridol. Jest to taki czyścik do języka dodatkowo z małą pastą. Otrzymałam go w rozdaniu, w ramach Naturlandiabox. 


Informacje ogólne:

  • firma: MERIDOL halitosis
  • nazwa: CZYŚCIK DO JĘZYKA
  • cena: ok. 22 zł
  • dostępność: np. aptekahit.istore.pl
  • kolor żelu: intensywny niebieski
  • zapach żelu: jak pasta do zębów

Od producenta:



Zacznijmy od samego czyścika:



"Czyścik do języka meridol® HALITOSISusuwa nalot bakteryjny z powierzchni języka, dzięki czemu pomaga osiągnąć długotrwałe uczucie świeżości.Czyścik do języka meridol® HALITOSISto unikalny przyrząd opracowany przez szwajcarskich specjalistów. Jest bardzo płaski i delikatny – idealny dla osób, które wcześniej nie czyściły języka i nie są do tego zabiegu przyzwyczajone. Specjalne wypustki pomagają w dokładnym oczyszczeniu języka, a paski czyszczące delikatnie zbierają nagromadzony nalot bakteryjny.
Skuteczność czyścika do języka meridol® HALITOSIS została potwierdzona w badaniach naukowych. Wykazano również, że skuteczność czyścika do języka może być jeszcze wyższa przy zastosowaniu żelu do zębów i języka."




I żel:



"Samo szczotkowanie zębów nie wystarczy, aby trwale uchronić się przed halitozą, ponieważ większość bakterii odpowiedzialnych za przykry zapach gromadzi się na powierzchni języka. Żel do zębów i języka meridol®HALITOSIS to jedyny produkt na rynku, który służy do codziennego szczotkowania zębów oraz do oczyszczania języka za pomocą czyścika.Dzięki unikalnemu połączeniu substancji czynnych żel do zębów i języka meridol® HALITOSIS chroni przed próchnicą i chorobami dziąseł, a jednocześnie zwalcza przyczyny halitozy, neutralizując związki o nieprzyjemnym zapachu wytwarzane przez bakterie w jamie ustnej. Żel do zębów i językameridol® HALITOSIS jest zatem praktycznym preparatem do codziennego stosowania zamiast pasty do zębów.Skuteczność żelu do zębów i języka meridol® HALITOSIS została potwierdzona w badaniach naukowych."





Moja opinia: 
Używam tych produktów od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że bardzo je polubiłam. Kiedyś język czyściłam moją zwykłą szczoteczką , ale to nie ten sam efekt. Po zastosowaniu tych produktów mój język i jama ustna są bardzo odświeżone i czyste! Jest to takie uczucie, jak po wizycie u dentysty:) Bardzo fajne produkty, które Wam polecam!!


Wady i zalety:
+ efekt
+ cena
+ bardzo dobrze czyszczą
+ uczucie świeżości

- brak


Ogólnie mówiąc, jest bardzo dobry i przydatny w codziennej pielęgnacji jamy ustnej produkt!

Miałyście ten czyścik bądź żel?? Czym Wy czyścicie Wasz język?

Całusy.

22 komentarze:

  1. A ten krem nie jest taki jakby hmm ostry? Bo mnie po niektórych pastach tak pieką dziąsła i język, że to ejst masakra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest ostry, przypomina mi zwykłą pastę Colgate ;)

      Usuń
  2. nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    obserwuję i zapraszam do siebie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki czyścik to bardzo fajna rzecz :) warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy produkt! Myślę, że wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o. myślę że się rozejrzę za tym cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bym chciała takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przykładam zbyt wielkiej wagi do mojego języka :P zęby myje, wydaje mi się, że tyle wystarcza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze czyszczę język i ten gadżet bardzo by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny produkt :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować :) Bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że zaintrygowałaś mnie tym czyścikiem ;). Chętnie bym go dopadła stacjonarnie :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że istnieją tego typu produkty jak ten czyścik :P Fajna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo byłam ciekawa jak sprawdzi się czyścik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.