='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 5 października 2013

LAVERA naturkosmetik - BB krem moja opinia!!!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj trochę o moim nowym kremie Beauty Balm od Lavery. Wygrałam go w rozdaniu naturlandii ( NATURLANDIABOX) ;) Mam nadzieję,że trochę przybliżę Wam, jak ten BB się u mnie sprawdził.


Informacje ogólne:

  • firma : LAVERA NATURKOSMETIK
  • nazwa: Beauty Balm 6w1
  • pojemność: 30 ml
  • cena: 54 zł
  • dostępność: np. lavera.com.pl
  • zapach: naturalny, jak owoc acai :)
Kosmetyk otrzymujemy w takim oto pudełku:



Informacje od producenta:
" Pierwszy na rynku ekologicznym krem Beauty Balm z wyciągiem z owoców acai* o właściwościach nawilżających oraz mineralnym pigmentem nadającym piękny odcień skórze. Zapewnia 24-godzinne nawilżenie, wygładza niedoskonałości cery, nadaje matowy wygląd zmniejszając przy tym pory, chroni przed wolnymi rodnikami, nadaje się do każdego typu cery. Zawiera naturane składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji. Wyprodukowano w Niemczech. 100% naturalny kosmetyk, wegański.''






I skład:


A tak się prezentuje po wyjęciu z pudełka:


Moja opinia:
Kremu używam od jakichś 2 tyg. i muszę przyznać, że bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Konsystenja jest idealna, nie zapycha porów, jest naturalny. Zapach również, nie wyczuwam w nim sztucznych zapachów, jak to w niektórych podkładach bywa. Jest lekki i co najważniejsze, utrzymuje się po nim bardzo ładny, naturalny mat na twarzy. Bardzo podoba mi się ten BB. Teraz niestety będę musiała go odstawić, bo skóra mojej twarzy się robi blada i szukam czegoś jaśniejszego, ale myślę, że na cieplejszą porę roku , będzie idealny! Naprawdę bardzo dobry podkład, nie trzeba pod niego używać kremów, bo sam nim jest, a efekt jest bardzo naturalny. Nie pozostawia efektu maski, z zakryciem niektórych niedoskonałości sobie nie radzi, ale mi to nie sprawia problemów, bo ja zawsze przy każdym innym podkładzie muszę użyć korektorów:) Ogólnie mówiąc, polecam Wam ten krem!





Tak wygląda po odkręceniu nakrętki:


A na dłoni wygląda tak: ( drugie zdjęcie wykonane w świetle słonecznym )



A poniżej, jak sobie radzi z przebarwieniami:


Myślę,że efekt jest bardzo ładny!

Wady i zalety:
+ utrzymuje matowy efekt
+ jest naturalny
+ dobrze stapia się ze skórą
+ całkiem dobrze kryje
+ jest wydajny

- cena ( dla mnie to dość dużo )

Mogę przyznać, że bardzo polubiłam ten BB i szczerze Wam go polecam!

Miałyście już ten krem BB?? Co o nim sądzicie?

Całusy.
M.



31 komentarzy:

  1. Nawet byłby fajny, ale zdecydowanie na lato. Bo jak go oglądałam u Ciebie w kosmetyczce, to teraz byłby dla mnie zdecydowanie za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładnie się prezentuje na twarzy ;). U mnie z pewnością by się nie sprawdził, a to za sprawą zbyt ciemnego odcienia - jestem bladolica ;). Cena rzeczywiście wysoka i szczerze mówiąc wolę wydać takie pieniążki na podkład mineralny :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie efekt fajny :) ja ostatnio się zastanawiam czy nie wypróbować tych z serii CC

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś zaproszona do akcji : http://malinka24.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-pazdziernik-miesiacem.html#comment-form ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie mnie przekonało. ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą markę, myślę, że byłabym zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń
  7. O całkiem fajny efekt, ale jednak cena powala..

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie miałam okazji używać ;) jak dla mnie za wysoka cena ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;) ładnie kryje :) lubię kremy BB, ale szukam tańszego odpowiednika (a może nawet lepszego) niż mój BB Holika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale naprawdę jestem miło zaskoczona!;)

      Usuń
  10. Zostałaś zaproszona do akcji: Październik miesiącem maseczek: http://natalia-lily.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-pazdziernik-miesiacem.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mnie tutaj dawno nie było ;)) Fajny ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wczesniej tego kosmetyku, ale przyznam, ze nie przepadam za kremami BB

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o nim,ale efekt fajny choć nie lubię kremów bb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się prezentuje :)) Ja mam BB z Oriflame i śmierdzi okropnie i jest gęsty, poza tym jest całkiem ok, tylko nie wiem czy mnie nie zapychał... Muszę go trochę poużywać i napisać o nim... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego z Oriflame, czekam na recenzję:)

      Usuń
  15. nie znam tych produktów ja w lato używałam kremu bb z yves rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa^^

      Usuń
  16. cool product, you can buy this brand in Germany, too - maybe I'll try it out!

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks like a good product, thanks for sharing! I really enjoy your blog and would love to follow each other—please visit my page and I'll follow you back :)

    xo Jess
    www.stylizedluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. great review

    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Naprawdę się spisałaś pod tym względem:) Miło, że trafiłam z tym produktem, że jest dobry dla twojej cery. Zastanawiałam się nad składem BOXU i dlatego dobrałam jeszcze puder, żebyś mogła pogłębić efekt tuszujący. Puder ma jaśniejszy kolor, więc możesz spróbować rozjaśnić nim całość. Czekam na kolejne recenzje i już dziś planuje następny BOX. Niebawem pojawi się post z rozdaniem, a wraz z nim kopia twojej recenzji. Chcę żeby jak najwięcej czytelniczek miało do niej dostęp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że recenzja spełniła oczekiwania:) czekam na kolejne rozdanie;)

      Usuń
  20. Wg. mnie efekt jest dobry. Może kiedyś sama po niego sięgnę.
    Zapraszam tez do siebie - U mnie dużo o tym co ZA DARMO mozna wyrwać z sieci i nie tylko :)

    probkowo.blogspot.com

    + obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.