='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 23 października 2013

Lakiery od MissX - moja nowa współpraca ! !

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym się Wam pochwalić moją nową współpracą z nową, ale za to jaką świetną firmą MissX . Wprowadziła ona na rynek piękne lakiery do paznokci. Zachwycają mnie wszystkie kolory. Ja otrzymałam kolory, które będą idealne na jesień. Jeszcze takich odcieni nie miałam, więc jestem ciekawa, jak będą wyglądać na paznokciach ! !


A oto co otrzymałam do testowania:
-   lakier do paznokci nr 15- to przepiękny burgundowy kolor,który zaciekawił mnie już na pierwszy rzut oka. To głęboki kolor bordowy z domieszką fioletu. Zdjęcia dokładnie nie oddają koloru, ale jest śliczny ! 
-   lakier do paznokci nr 19- to kolejne cudeńko, o kolorze bardzo wyrazistego pomarańczu. Bardzo ciekawi mnie ten żywy kolor, bo jeszcze nie miałam takiego lakieru !
-   lakier do paznokci nr 07- to taki delikatny róż, który bardzo przyda mi się do jesinnych stylizacji, trochę je odświeży :)







Jestem bardzo miło zaskoczona tymi pięknymi kolorami ! Jeśli chcecie sobie kupić jakiś z tych lakierów to zapraszam do drogerii Sekret urody , a także na te strony: missx-newbrand.blogspot.comfacebook.com/missxcolorfashion, :)


Dziękuję MissX za taką miłą przesyłkę ! Kolory bardzo mi się podobają , więc gdy już je sprawdzę na swoich paznokciach, to podzielę sie z Wami moją opinią :)!
Dajcie znać, który z nich Wam się najbardziej podoba ! 

Całusy.
M.

24 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie czerwien w srodku
    pisalam wlasnie u natalii na blogu ze nie znam tej marki
    ale kolory bardzo mi sie podobaja
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie słyszałam o tej firmie ! Ale jestem bardzo mile zaskoczona ! :)

      Usuń
  2. Wszystkie mają coś w sobie:) Już się przymierzam do testów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak będą wyglądać na pazurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, miłego noszenia ich na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kolorki :D Najbardziej zaciekawiła mnie czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow totalnie moje kolory, chętnie przygarnęłabym wszystkie 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne lakiery, uwielbiam takie kolorki na jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bordowy i ten najjaśniejszy,
    i gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten najciemniejszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, 7 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez ostatnia zaczęłam kupować więcej lakierów,fajne kolorki :)

    ♥ nowa notka,mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo piękne kolorki otrzymałaś :) uwielbiam takie czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wspolpracy :)
    Ten jasny jest bardzo ladny wszystkie 3beda napewno swietnie wygladac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.