='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 19 października 2013

LADYCODE, Bell - nowość z Biedronki ! RECENZJA

Cześć dziewczyny!!!

Czy byłyście już w Biedronce , aby zobaczyć nowości kosmetyczne ? Bo ja tak , nie miałam zbyt wiele czasu, więc szybko chwyciłam szminkę z serii Ladycode w odcieniu tym najbardziej czerwonym, moja siostra miała wcześniej inną z tej serii, więc wiedziałam, że będzie dobra !  Pomadka jest świetna, jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, to czytajcie dalej !


A oto, w co była zapakowana:



Informacje ogólne:

  • firma: Bell
  • nazwa: Ladycode Creamy Lipstick
  • kolor: 04 True Red
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność : Biedronka


Od producenta + skład:




Moja opinia:
To zdecydowanie mój ulubieniec jesienny ! Pomadka idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty kolorystyczne ! Jest bardzo dobra pod względem pigmentacji, trwałości, a kolor jest po prostu  świetny. Nie ma w sobie drobinek, ani innych perłowych poblasków, jest matowa, ale jeszcze większe zmatowienie uzyskuję, gdy odcisnę usta do chusteczki :) Bardzo lubię ten kolor, muszę przyznać , że bardzo polubiłam tę pomadkę! Opakowanie mi się podoba, zapach nie przeszkadza, bo jest delikatny . Pomadka jest tania i łatwo dostępna, więc zachęcam !











A tak się prezentuje na moich ustach :








Wady i zalety:
+ kolor
+pigmentacja
+trwałość
+dostępność
+cena

- nie ma 



Moim zdaniem to świetna pomadka ! Idealna na jesień . Jest to taka lekko przygaszona czerwień, która sprawdzi się u wielu dziewczyn o różnych typach urody ! Polecam Wam ją, są dostępne jeszcze inne kolory !

Czy kupiłyście ją?? Co sądzicie o tej nowości?

Całusy.
M.

P.S. Jest organizowane spotkanie blogerek w Rybniku! Jeśli więc ktoś ma ochotę, to zapraszam po więcej informacji na te blogi: loveandvanillascent.blogspot.com , psychodelax3.blogspot.com


33 komentarze:

  1. ale kolorek :) masz usta stworzone do pomadek :) byłam dziś przeglądałam ta półeczkę i zastanawiałam się nad baza po cienie, ale dziś postanowiłam być silna, odejść i nic nie zakupić

    OdpowiedzUsuń
  2. o :) no zaskoczona jestem jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lookss so good! the color is amazing!

    xxx 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sweety cool lipstick ;))) i follow u on bloglovin and gfc..like this we can keep in touch.
    please if you want come to check my new mistery post on my blog ;))))) here it is :

    NEW POST : http://honeyandcotton.org/2013/10/19/halloween-is-coming-vampire-or-princess/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boskie usta:) obserwuje:) będę wdzieczna za like na FB:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow piękna jest ♥ taka krwista ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. need to try this! looks lovely ;)
    check out my new post 'A Fragrance Fiesta!'
    www.lovefromsimmie.blogspot.com
    stay beautiful xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie czerwone szminki, wprost uwielbiam, ale tylko na czyiś ładnych i dużych ustach, bo na moich małych ustkach niestety kolorek ten nie przejdzie, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. noo, piękna czerwień! ale ja rzadko stosuję takie szmineczki :) no i masz piękne ząbki!

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj na jednym blogu oglądałam identyczne zdjęcia i bardzo bardzo mnie kusi ta pomadka, ale na razie mam naprawdę dużo mazideł do ust więc nie kupie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham pomadki w odcieniach czerwieni! :))
    Musze na nią zapolować, bo kusi, nie tylko ceną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. The color seems really great... I love red lipsticks anyway...

    Do you want to follow each other? I would be very happy if you visited my blog and let me know what you think.

    Thank you
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear...Following back of course...

      Please keep in touch...You can also find me here...
      https://www.facebook.com/chezmoichadlen

      Chadlen

      Usuń
  13. Looks like a great color, really suits your skin tone!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, ale nie dla mnie :) Widziałam je w biedronce, ale nie wybrałam sobie żadnej :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa!
    Powiem Ci że niedawno zastanawiałam się właśnie czy jej nie nabyć...
    Dzięki Tobie jestem już pewna. Dzięki kochana:*



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną szminkę z Bell, również krwistoczerwoną, fajny kolor, który sprawdza się na każdą porę roku :) A ja z biedronkowych kosmetycznych łupów upolowałam smackera o smaku coli i żel pod prysznic Johnsons's, taki litrowy :) Fajny masz blog, przejrzysty, czytelny i fajnie się go czyta ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your blog!!
    Started following you via GFC, would you like to follow me?

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie kupuje kosmetykow w biedronce zadnych, ta szminka ma bardzo ładny kolor - kusi mnie. O ile niczego do pielegnacji twrazy bym nie kupila to w ta szminke chyba zainwestuje bo kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię szminek, wolę zwykłe balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jej w swojej Biedronce nie widziłam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor jest super !:) mam dosyc male usta wiec napewno trn kolor by mi je powiekszyl

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze, że kolorek w klasykę pojechałaś :) u mnie stoi mnóstwo pomadek bella, bo tak jak opisujesz, są nawilżające, trwałe i ładne :) ale ja głównie róże i beże.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.