='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 18 października 2013

Joanna - odżywka do włosów - moja opinia!

Cześć dziewczyny !!!

A dzisiaj parę słów na temat mojej odżywki do włosów firmy Joanna. Jeśli chcecie wiedzieć, jak ona działa, to czytajcie dalej !



Informacje ogólne:
  • firma: Joanna
  • nazwa: Odżywka do włosów z prowitaminą B5
  • cena: ok. 15 zł
  • pojemność: 1000 ml
  • zapach: ananasowy
  • dostępność: drogerie


Informacje od producenta:






SKŁAD:


Moja opinia:
Odżywka mnie nie powaliła na kolana. Zapach jest świetny. Będzie się podobał wszystkim miłośnikom owoców. Konsystencja jest dość rzadka , jak na odżywkę. Kolor jest taki żółtawy. Odżywka ułatwia rozczesywanie i włosy się nie elektryzują po niej. Jest tania i bardzo pojemna . Oprócz tych wyżej wypisanych plusów, odżywka nie robi nic więcej. Włosy nie mają lepszego blasku. Nie są bardziej miękkie, ani odżywione. Już jej raczej nie kupię.





Wady i zalety:
+ tania
+ pojemność
+ ułatwia rozczesywanie
+ włosy się nie elektryzują po niej
+ dozownik

- nie odżywia za bardzo włosów
- włosy nie są bardziej miękkie





Co sądzicie o tej odżywce?? Lubicie odżywki tej firmy?

Całusy.
M.

32 komentarze:

  1. Szkoda, że odżywianie jest na słaby poziomie :( Nigdy nie wiedziałam tej odżywki w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słaba :) Ja też pierwszy raz ją widzę :P Poza tym taką pojemność zużywałabym wieki... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś moja kuzynka fryzjerka zamówiła mi tą odżywkę w hurtowni, tania i wygodna w użyciu ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Więcej od niej oczekiwałam !:)

      Usuń
  4. Ja wolę za tą cenę maseczkę Kallos, ma tą samą pojemność a dobrze dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Kallos z siostrą używamy, ale chciałyśmy tą też wypróbować;)

      Usuń
    2. Mam Kallosy i są świetne! Tę odżywkę kupiłam, bo chciałam spróbować czegoś nowego, ale nie zachwyca ...

      Usuń
  5. Poza pięknym zapachem, to nie ujęła mnie. Niestety nie tego od niej oczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie miałam, ostatnio uwielbiam biedronkowe takie duże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa tych Biedronkowych cudeniek ^^

      Usuń
  7. zapach pewnie super, ale jak dla mnie za duża butla i szybko by mi sie znudzila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to co innego, bo obie z siostrą mamy długie włosy i taka odżywka u nas schodzi bardzo szybko :)

      Usuń
  8. Nie zwróciłam nigdy uwagi na tę odżywkę, lubię produkty Joanny, ale jakoś ich szampony mnie nie zachwycają, myślę, że z odzywką było by podobnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielka i jaka tania, nigdy jej nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duża butla! Szkoda, że nie daje włosom odżywienia... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam odżywkę od Joanny Wiśniową i u mnie super się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam takiej odżywki, chyba nawet mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuu, nie będę nawet próbować...

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedzieć, że nic nie robi :/. czytam same negatywne opinie o produktach Joanny do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  15. takie duuże opakowania są uciążliwe, sama wiem po moim kallosie - niby fajnie , pięknie pachnie itd ale jednak chcialabym jakiegoś urozmaicenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog and nice post!! Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za kom :)
    również obs :)


    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za info raczej nie skuszę się:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także miałam ten rodzaj i też nie byłam zadowolona. Ale są też z innymi składnikami ja obecnie posiadam już drugą butelkę i jest ona z jedwabiem taki różowy nadruk ma. Świetnie odżywia włosy, zwiększa ich objętość, włosy się nie elektryzują i w życiu nie zamienię jej na żadną inną, polecam wypróbuj bo jest warta poświęcenia uwagi :) Mam też szampon z jedwabiem tej samej firmy w takije samej tubie i także się świetnie sprawdza zwłaszcza w połączeniu z tą odżywką :)
    Pozdrawiam :)
    P.S. dzisiaj właśnie będzie post na ten temat więc zapraszam :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tej, o której mówisz, ale mnie nią zainteresowałaś :)!

      Usuń
  20. Ja mialam jakis fioletowy szampon jak schodzilam z brazu na blad i jakos jak przestalam uzywac nie bylo zuzej roznicy.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się jeszcze z tą odżywką :D
    http://julaijejoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja jej jeszcze nie widziałam, mnie by pewnie te ananasy skusiły:) , szkoda że taki średniak

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę tę odżywkę. Ale zapach musi być zniewalający, szkoda, że jednak jakość jest już mniej kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.